تور ارزان کوش آداسی

بسیاری از ما انسان ها دوست داریم در تعطیلات به مکان‌ های مختلفی سفر کنیم. حتی اگر بتوانیم به یک کشور دیگر برویم که چه بهتر و می‌ تواند این سفر برای ما هیجان انگیز باشد. در اینجا به شما یکی از شهرهای بسیار پر بازدید و توریستی کشور ترکیه را معرفی می کنیم تا اگر شما قصد مسافرت به کشور ترکیه را داشتید، بتوانید با تور ارزان کوش آداسی به این شهر بسیار زیبا با جاذبه گردشگری بسیار زیاد مراجعه کرده و از مکان های دیدنی و زیبای آن دیدن کنید.

این شهر به عنوان شهر کوشی آداسی شناخته شده است. یک شهر بسیار زیبا که در سواحل غربی کشور ترکیه قرار دارد. سالانه بخش زیادی از گردشگرانی که به ترکیه مسافرت می کنند به این شهر مراجعه کرده و از جاذبه‌های بسیار زیبای کوشی آداسی دیدن می کنند.

شیک ترین هتل های کوشی آداسی و سواحل دریای بسیار جذاب و بکر باعث شده است که از این شهر هیجان انگیز لذت ببرید. این شهر جاهای دیدنی زیادی هم دارد. در اینجا چند نمونه از آن مکان ها را برایتان معرفی کرده تا بتوانید در هنگام مسافرت از دیدنی های کوشی آداسی دیدن کنید. پس سعی کنید در هنگام مسافرت به ترکیه برنامه خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که به این شهر زیبا هم مسافرتی داشته باشید.

دیدنی ها در سفر با تور ارزان کوش آداسی

بهترین دیدنی های کوش آداسی

جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در هنگام سفر با تور ارزان کوش آداسی  وجود دارد. می تواند ساعت های شما را کاملا پر کرده و مکان های دیدنی بسیار زیاد آن را به راحتی دیدن کنید. از طبیعت زیبای آن استفاده کنید و از مکان های جذاب و هیجان انگیز آن بهره ببرید.

این شهر مکان های تاریخی بسیار زیبایی دارد که از مهم ترین مزیت های سفر به کوشی آداسی است. برای همه رنج سنی مکان های دیدنی و جذابی دارد که می تواند همه افراد را راضی نگه دارد و خاطره انگیز برای آنها باشد. از جمله می توان به یک مکان تاریخی اشاره کنیم که به عنوان افسوس شناخته شده است. مکانی است که سالانه گردشگران زیادی به آنجا مراجعه می‌ کنند و از بناهای بسیار زیبا و متروکه ای است که دست نخورده باقی مانده تا مکانی برای بازدید افرادی که به مکان های تاریخی علاقمند هستند، باشد. این شهر یکی از کامل ترین و پایدارترین شهرهایی است که در ساحل مدیترانه واقع شده و دوران طلایی امپراطور رم را به یادگار گذاشته است.

شهر تاریخی پرینه

دومین مورد می‌توان به شهر تاریخی پرینه اشاره کنیم. شهر تاریخی پرینه از مکان های تاریخی کوشی آداسی می باشد که تاریخ و طبیعت در کنار یکدیگر قرار داده شده و باعث شهرت جهانی این منطقه شده است. افرادی که علاقمند به طبیعت هستند می توانند از مکان های طبیعی آن و افرادی که به تاریخ و تمدن علاقه‌مند هستند از مکان‌های تاریخی و بسیار جذاب و زیبای این شهر لذت ببرند.

بیشتر بخوانید  تور ارزان ترکیه

یکی دیگر از مکان های تاریخی این شهر، میلتوس می باشد. ویرانه دیدنی میلتوس همانند پرینه شهر تاریخی است. تا قرن چهاردهم میلادی پابرجا بوده و سپس تبدیل به متروکه شده است. حدود ۵۰۰ سال قبل از تولد مسیح، جزو بزرگ ترین شهرهای یونان در شرق بوده است که پایگاه اقتصادی مهمی برای تجارت و بازرگانی بود.

بهترین دیدنی های کوش آداسی

جزیره‌ کبوتر، از دیدنی های کوش آداسی

کشور ترکیه جزایر بسیار زیاد و زیبایی دارد و باعث می شود سالانه جذب توریست بسیار زیادی به این کشور وجود داشته باشد. یکی از این جزایر، جزیره کبوتر است. جزیره کبوتر از دیدنی های کوش آداسی می باشد. آب و هوای دل انگیز ییلاقی جزیره کبوتر جزو مهم ترین جاهای دیدنی کوشی آداسی می باشد. چرا که جزیره کبوتر همانطور که از نامش مشخص می باشد مکانی برای پرنده‌های مهاجر می باشد که از سراسر دنیا در فصول سرما به این جزیره مهاجرت می کنند. به صورت دسته جمعی به این شهر آمده و جزو جاذبه های گردشگری زیبای شهر جزیره کبوتر شده است.

جزیره کبوتر در دوره عثمانی مهم ترین پایگاه نظامی این کشور بوده و امروزه به عنوان یک مرکز تفریحی و سیاحتی شناخته شده است. به عنوان نماد و سمبل شهر کوشی آداسی می‌باشد. به خاطر جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی که در اطراف سواحل این جزیره وجود دارد بسیار محبوب می باشد. منظره های بکر و دست نخورده رستوران ها، هتل های بسیار زیبا و طلوع و غروب بسیار منحصر به فرد مهم ترین جاذبه گردشگری جزیره کبوتر می باشد.

به شما توصیه می کنیم اگر قصد مسافرت به کشور خارجی را دارید بهتر است که تور ارزان کوش آداسی را هم در لیست مسافرت های خود قرار داده و از زیبایی‌ های چشم‌نواز این کشور تاریخی استفاده ببرید.

جزیره‌ کبوتر، از دیدنی های کوش آداسی

شبه جزیره دلیک، زیباترین پارک کوش‌آداسی

شهر کوشی آداسی شبه جزیره های بسیار زیادی دارد و جزو مهم ترین مکان های دیدنی این شهر قرار گرفته که به خاطر آب و هوای بسیار متنوعی که دارد، علاقمندان زیادی دوست دارند به این جزایر سفر داشته باشند.

یکی از شبه جزیره های بسیار محبوب، شبه جزیره دلیک است. شبه جزیره دلیک از زیباترین پارک هایی است که در هنگام سفر تور ارزان کوش آداسی با آن مواجه خواهید شد که بازدیدکنندگان زیادی دارد. این جزیره به گونه‌ای است که به دریا راه دارد و گشت و گذار در پارک ملی دلیک در گوزلکاملی فقط در ۲۳ کیلومتری جنوب قرار دارد. یک مکان بسیار مناسب برای افرادی است که هیجان و ماجراجویی را دوست دارند.

بیشتر بخوانید  هزینه های سفر به ترکیه

سفر به این شهر روزانه صورت می گیرد و پیاده روی در کنار ساحل یکی از جذاب ترین قسمت های این جزیره می باشد. از مهم ترین میراث به جا مانده در طبیعت ترکیه با مساحت ۲۷ کیلومتر است که بزرگراه کوشی آداسی به آن مسیر کوتاهی دارد.

شما می توانید از امکانات جزیره استفاده کنید. در چادرها و کاروانسرا هایی که در این پارک برپا شده است اقامت داشته باشید و شب به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در این جزیره داشته باشید. این پارک ملی زیبا ترکیبی فوق العاده از گیاهان مدیترانه‌ای و سواحل بسیار تمیز با رنگ آبی و زمرد می باشد. طبیعی بودن و بکر بودن خود را به رخ مسافران می کشد.

باغ وحش جزیره دلیک

در این جزیره باغ وحش بسیار بزرگی وجود دارد که رو باز و بدون قفس است. حیوانات در این باغ وحش کاملا آزاد هستند و شما می توانید از نزدیک تمام این حیوانات را ببینید. از دیگر تفریحاتی که در این جزیره وجود دارد می توان به دوچرخه سواری، ماهی گیری و عکاسی در دل طبیعت اشاره کرد که بسیار زیبا و جذاب می باشد.

همچنین شما می توانید از پالاگلایدر در هم از این در این مکان استفاده کنید. پالاگلایدر یکی از زیباترین و بهترین و هیجان انگیز ترین ورزش های هوایی می باشد که توسط مربی به شما آموزش داده می شود. شما می توانید پرواز بسیار زیبا و منحصر به فرد را تجربه کنید.

شبه جزیره دلیک، زیباترین پارک کوش‌آداسی

آدالند، هیجان انگیز سرسبز

می خواهیم در اینجا یک مکان بسیار زیبا در هنگام سفر با تور ارزان کوشی آداسی را به شما معرفی کنیم که این مکان به عنوان آدالند شناخته شده است. آدالند جالب ترین کانون گردشگری کوشی آداسی است. مکان های مختلفی برای سرگرمی های نامحدود و تخلیه هیجان و انرژی در فضایی کاملا سرسبز است. تنها در ۸۰ کیلومتری ازمیر، مهم ترین شهر ترکیه می باشد و می‌توانید از این شهر بسیار زیبا دیدن داشته باشید.

در تابستان گرم و کسل کننده، این مکان بسیار خنک و هیجان انگیز می باشد. باعث ترشح آدرنالین در رگ‌های شما خواهد شد و می تواند شما و خانواده تان را دچار هیجان کند. می توانید در این مکان تخلیه انرژی داشته باشید و یک روز بسیار هیجان انگیز را در کنار خانواده خود تجربه کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین رستوران های مشهد

آدالند طیف گسترده‌ای از تفریحات آبی را به گردشگران خود معرفی و عرضه می دارد. جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات تفریحی را در این مکان جمع‌آوری کرده تا بتواند گردشگران خود را که از اقصی نقاط دنیا به این مکان مسافرت می‌کنند، سرگرم کند و تجربه های جدید و هیجان انگیزی داشته باشند و از گرمای تابستان به این منطقه پناه ببرند و از تفریحات آبی و و گردشگری این مکان لذت ببرند.

در این مکان، سلسله های آبشاری بلند و ترسناک وجود دارد که اگر شما شجاعت آن را داشته باشید می توانید از تمام این تفریحات آبی استفاده کنید و به افزایش آدرنالین خو تان کمک کنید که باعث سرزندگی و شادابی شما می شود.

آدالند، هیجان انگیز سرسبز

پارک آبی هیجان انگیز آکوآ فانتاسی

یکی از مکان های دیدنی و بسیار زیبای دیگر در هنگام سفر با تور ارزان کوش آداسی می توان به پارک آبی هیجان انگیز آکوآ فانتاسی اشاره کرد. یک مکان بسیار دیدنی و جذاب می باشد و بسیار مکانی رویایی می باشد. در فصل تابستان می‌توانیم به این شهر رفته و از این مکان دیدن کنیم. چرا که این مرکز یک پارک بسیار زیبا می باشد که از جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات آبی استفاده کرده‌ و از بهترین سرسره های آبی غول پیکر و بسیار ترسناک استفاده می‌کند تا به افزایش آدرنالین مسافران خود کمک نماید و یک روز بسیار هیجان‌انگیز را تجربه کنند.

می توانید در کنار فرزندان خود از این پارک آبی لذت ببرید و یک تجربه تکرار نشدنی را در کنار کودکان خود داشته باشید. در اصل این پارک آبی زیبا قسمتی از یک هتل بسیار بزرگ و منحصر به فرد و شناخته شده به نام آکوآ فانتاسی می باشد. قسمتی از این هتل که قسمت بیرونی آن می‌باشد را تبدیل به یک پارک آبی بسیار بزرگ نموده اند تا امکانات بسیار زیادی را برای گردشگران خود به وجود بیاورند و از جاذبه های گردشگری و بسیار زیبای این شهر است. همچنین در این مرکز انواع مختلف رستوران ها، کافی شاپ ها و انواع مختلف مکان‌های دیگر وجود دارد که در کنار پارک آبی قرار دارد. شما می توانید از این تمام امکانات استفاده ببرید.

همچنین در رستوران هایی که در این پارک قرار دارد انواع مختلف غذا های ترکی و غذاهای بین المللی مانند ایتالیایی، چینی و هندی وجود دارد. بر اساس سلیقه و ذائقه تان می توانید این غذاها را امتحان کنید.

۵/۵ - (۱ نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *