سفر به آنتالیا

اگر شما قصد سفر به آنتالیا را دارید ما در اینجا هر آنچه باید در رابطه با سفر به آنتالیا بدانید را به شما اطلاع رسانی می کنیم تا یک سفر خوب و آرامش بخشی را داشته باشید. سفر به آنتالیا یکی از بهترین سفر ها می باشد که شما می توانید در آن جا به شنا، آفتاب گرفتن، خوردن غذاهای متنوع، استراحت، تفریح، استفاده از هتل و امکانات رفاهی بپردازید که یک موقعیت مناسب و به یادماندنی برای شما خواهد بود.

قیمت بلیط آنتالیا نیز زیاد گران نمی باشد. شما با چند ماه پس انداز می توانید این سفر را برای خود برنامه‌ریزی کنید. این کشور تعداد زیادی هتل دارد که شما می توانید برای اقامت خود از آنها استفاده کنید. هرکدام قیمت متفاوتی دارند و با توجه به شرایط مالی خود می‌توانید هر کدام از آنها را انتخاب کنید. زبان رسمی مردم آنتالیا ترکی می باشد. واحد پول آن لیرمی باشد.

راهنمای کامل سفر به آنتالیا

بهترین زمان سفر به آنتالیا

بهترین زمان سفر به آنتالیا به عوامل مختلفی مانند آب و هوا و همچنین هزینه ها بستگی دارد. به گونه ای که اگر آب و هوا برای افراد مهم می باشد باید به فصل های آن بسیار دقت نمایند.

در فصل تابستان این کشور گرم می باشد. به همین منظور اگر شما طاقت گرما را ندارید بهتر است در این فصل به آنتالیا سفر نکنید. اما اگر دوستدار بازی های آبی هستید و مشکلی با گرما ندارید این فصل مناسب ترین گزینه می باشد. فصل زمستان شما شاهد بارش‌های پراکنده و همچنین هوای سرد می باشید. در این فصل شما نمیتوانید از شنا لذت ببرید و فقط میتوانید از محوطه هایی که سر بسته هستند به تفریحات آبی بپردازید.

مناسب ترین فصل برای سفر به آنتالیا اواخر زمستان و بهار می باشد که بهترین آب و هوا را به خود اختصاص داده است. به همین منظور این فصل ها شروع بهترین زمان برای سفر به آنتالیا می باشد که قطعا هزینه آن نیز بالاتر خواهد رفت. اگر هزینه برای شما بسیار مهم می باشد بهتر است در فصل پاییز و زمستان که مسافران کمتری به این کشور سفر می کنند سفر به آنتالیا را انتخاب کنید که قطعاً اقتصادی و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

بهترین زمان سفر به آنتالیا

جاذبه های گردشگری آنتالیا

جاذبه های گردشگری آنتالیا بسیار متنوع می باشد که هم به صورت تاریخی و هم تفریحی بوده در نتیجه شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود ازهر کدام از این تفریحات و جاذبه ها دیدن نمایید. یکی از جاذبه های گردشگری موزه آنتالیای آن بوده که همه چیز از دوره های سنگی و برنز در آنجا به نمایش گذاشته می‌شود. دیدار از این موزه جامع و کامل را به هیچ عنوان از دست ندهید.

در این موزه تابوتی وجود دارد که دارای یکی از سنگهای از قرن سوم بوده که دیدنی می باشد. در طبقه بالا سکه ها و دیگر دستسازهای طلا نیز به نمایش گذاشته شده است که خالی از لطف نمی باشد. بندر رومی که از دیگر جاذبه های گردشگری می باشد در حال حاضر یک تفریحگاه برای قایق های تفریحی میباشد که دارای باغ های چای، رستوران ها و کافه ها بوده که چشم انداز فوق العاده را به خود اختصاص داده است. مناره که یکی دیگر از جاذبه‌های این کشور میباشد در سالیان دور توسط پادشاه سلجوقی بنا شده که در کنار آن نیز مسجد ساخته شده است.

بیشتر بخوانید  بهترین هتل های باکو

مناره از جاذبه های گردشگری آنتالیا

ویرانه مناره که از دیگر جاذبه‌های تاریخی این کشور میباشد نشانه‌ای از ویرانه های ساختمانی مهم در قرن‌های گذشته بوده که نقش عمده ای در زندگی مذهبی مردمان آنتالیا دارد. این مناره به عنوان مقبره رومی نیز ساخته شده است. ساحل الیمپوس از دیگر مکان های دیدنی می باشد که این ساحل در شهر بندری که متعلق به راستی او نبوده وجود دارد که شهرام به قدر ثروتمند می باشد که سه نماینده در فدراسیون دارد در حالیکه شهرهای دیگر فقط یک نماینده دارند.

جریان آب از رودخانه ها به این ساحل سرازیر می‌شود که در آنجا به دور از نمک و دریا نمی باشد. شما به راحتی می توانید در آنجا شنا کنید و شما در حین شنا نمودن مقبره و آرامگاه این نیز در آنجا مشاهده میکنید که نشانی از یک کشتی و یک نوشته روی مقبره دیده می شود.

جاذبه های گردشگری آنتالیا

سواحل معروف آنتالیا

از آنجایی که آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی میباشد در نتیجه سواحل آنتالیا بسیار زیاد هستند. هر ساله گردشگران زیادی برای تفریح و دیدن این ساحل ها به کشور آنتالیا سفر می کنند. یکی از سواحل معروف در آنتالیا ساحل لارا بوده که بهترین و پرطرفدارترین ساحل می باشد که اکثر هتل های شهر نیز در این منطقه قرار دارند. این ساحل پوشیده از ماسه های سفیدی بوده که انگار برف روی زمین نشسته و همچنین شامل باشگاه های ساحلی رستوران کافه و خیلی از موارد دیگر می باشد. در نتیجه امکانات خوبی را دارا بوده و علاوه بر آن شما در این ساحل می توانید آبشار دودن را نیز مشاهده نمایید..

ساحل کنی آلتی که دیگر ساحل معروف در آنتالیا بوده دارای صخره ها و کوه هایی می باشد. کمتر منظره هایی می‌بینید که ساحلی در کنار کوه سرسبز باشد که این ساحل دارای چنین خصوصیاتی بوده که زیبای آن را چندین برابر نموده است. در این ساحل فضای زیادی برای تفریح و آفتاب گرفتن وجود دارد. همچنین رستوران و کافه های مناسبی در محوطه آن بوده که شما می توانید به آنجا رفته و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

این رستوران طوری طراحی شده است که همه قشر با هر سنی به راحتی می توانند در آنجا به تفریح و گشت و گذار بپردازند. همچنین دارای پارک آبی هیجان انگیز و استخر دلفین نیز می باشد. ساحل شیرالی که در آنتالیا وجود دارد یکی از زیباترین و تاریخی ترین ساحل در آنتالیا می باشد. شلوغ ترین ساحل به شمار می آید و از جذابیت های آن زیبایی های طبیعی ساحل، ساحل ماسه سفید، آب زلال و اتاق های ساحلی می باشد.

آشنایی با خیابان های معروف آنتالیا

سواحل معروف آنتالیا

معرفی هتل های آنتالیا

بیشتر هتل های آنتالیا امکانات تفریحی و همچنین خدمات بسیار خوبی را به مشتریان ارائه می دهند. اما با توجه به سلیقه مشتری هر کدام از این هتل ها انتخاب می شوند در نتیجه بهترین هتل آنتالیا از نظر خدمات رسانی و دیگر مشخصات در سطح عالی قرار دارد. یکی از بهترین هتل در این کشور هتل آکرا بوده که در کنار دریای مدیترانه واقع شده و از طرف دیگر در مرکز شهر قرار دارد و تمام اتاق های آن رو به دریا می باشد.

در این رستوران شما شاهد غذاهای متنوعی می باشید که هرکدام بسیار لذیذ هستند. اگر میخواهید همراه غذا خوردن از تماشای کوه لذت ببرید می‌توانید به طبقات بالاتر آن بروید. کسانی که علاقمند به ورزش هستند این هتل گزینه مناسبی بوده زیرا دارای سونا انواع ماساژ باشگاه و تمیز می باشد. می توانید اوقات خوبی را برای خود به وجود آورید. از دیگر هتل های معروف سو اند آکوالند بوده که هتل همه چیز تمامی باشد. خود این هتل مانند یک شهرک بود که تمام امکانات لازم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به قدری مجهز بوده که شما با اطمینان خاطر می توانید در آنجا اقامت داشته باشید.

بیشتر بخوانید  تور ارزان شیراز

ساختمان این هتل بسیار لوکس بوده و رنگ آن سفید می باشد که پنجره های اتاق نیز رو به دریای مدیترانه باز خواهند شد. همه اتاق های این هتل دارای تراس می باشند. در نتیجه روشنایی بسیار مناسبی دارند و شما می توانید ساعت ها استراحت نموده و به ارامش برسید.

معرفی هتل های آنتالیا

معرفی بهترین رستوران های آنتالیا

در این مقاله ما قصد داریم بهترین رستوران آنتالیا را به شما معرفی نماییم تا شما بتوانید از غذاهای خوشمزه لذت ببرید. رستوران سون مهمت که در نزدیکی مرکز شهر آنتالیا قرار دارد شهرت بسیار زیادی داشته و دلیل آن طعم های اصیل غذا و خوراکی های ترکی در این رستوران می باشد. یکی از بهترین رستوران ها از دید گردشگران به شمار می آید.

این رستوران علاوه بر اینکه غذاهای سنتی و محلی را طبخ می نماید شما می توانید غذاهای مدیترانه و سایر مناطق ترکیه را نیز در آنجا میل نمایید. همچنین کسانی که دوستدار غذا های گیاهی هستند می توانند این غذا را به راحتی سفارش دهند. از دیگر رستوران های معروف این کشور رستوران سراسر بوده که به دلیل داشتن منوی هیجان انگیز انتخاب را کمی دشوار نموده و همچنین دارای دسرهای خوش طعم، غذاهای متنوع، سوشی، استیک و غذاهای دریایی می باشد. اگر شما می خواهید هزینه کمی را پرداخت کنید قطعاً این رستوران برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

رستوران وانیلا لانژ یکی از رستوران های آنتالیا می باشد که مواد اولیه آن کاملا بومی بوده و بهترین منوی غذا را در چهار فصل دارا می باشد. خوراک بره، مرغ تایلندی، سوپ شیر و بسیاری از خوراک های دیگر در این رستوران طبخ می شوند. اگر شما می خواهید طعم غذاهای بی نظیر را از دست ندهید حتما از این رستوران استفاده کنید. رستوران آرما که در مقابل دریای مدیترانه قرار دارد چشم انداز بسیار زیبایی را به خود اختصاص داده است. تمام دکوراسیون آن کاملاً سفید بوده که بدون شک یکی از بهترین رستوران های آنتالیا می باشد.

معرفی بهترین رستوران آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا در سفر به آنتالیا

آنتالیا یکی از توریستی ترین کشورها می‌باشد که هر ساله مسافران زیادی از سراسر دنیا را به خود جذب نموده و دلیل آن داشتن تفریحات مختلفی می باشد که با انواع سلیقه ها مطابقت دارد. به دلیل وجود داشتن بهترین مال آنتالیا این کشور توانسته از مرکز خرید مناسبی نیز بهره مند باشد که گردشگران بتوانند خرید های خود را در آنجا انجام دهند.

یکی از بهترین مرکز خرید ها تراسیتی بوده که دارای برند های معتبر و جهانی می باشد. این مرکز یکی از لوکس ترین مرکز خرید ها بوده که شما به راحتی می‌توانید برندهای مختلف را با کیفیت مناسب خریداری کنید.

این مرکز خرید دارای فروشگاه ها و رستوران های مختلفی بوده در نتیجه شما علاوه بر خرید می توانید برای استراحت از این رستوران ها استفاده کنید. مرکز خرید ام میگروس یکی دیگر از مرکز خرید ها در آنتالیا بوده که تقریبا دارای سه طبقه می باشد که همه چیز را شما در آنجا به راحتی میتوانید پیدا نمایید. دارای برند های بین المللی می باشد و همچنین دارای سوپرمارکت و مکان مخصوص برای فروش عطرهای خوشبو بوده که شما می‌توانید آن را به عنوان سوغات خریداری کنید.

بیشتر بخوانید  تور ارزان کوش آداسی

اگر قصد خرید لوازم خانگی را دارید می توانید به طبقه اول آن مراجعه نمایید. لوازم خود را به آسانی خریداری نمایید که همگی دارای کیفیت فوق العاده ای می باشند. مرکز خرید مارک آنتالیا در مرکز شهر ساحلی این کشور قرار دارد. جزو جدید ترین مرکز خرید ها بوده و شما در این مرکز خرید نیز می‌توانید مجموعه ای از برند های معروف را مشاهده نمایید.

علت محبوبیت مراکز خرید آنتالیا

یکی از علت محبوبیت های این مرکز خرید قرار گرفتن آن در قلب شهر می باشد. دسترسی را بسیار آسان نموده و همچنین دارای پارکینگ بسیار بزرگ می باشد. شما با خاطر راحت می توانید خودرو خود را در آنجا پارک نمایید. قیمت های این مرکز از بالا می باشد اما شما از یک جنس اصل برخوردار می باشید. در نتیجه ارزش آن را دارد. یکی دیگر از مرکز خرید ها شیمال بوده که مرکز خرید معروف در آنتالیا می باشد. فروشگاهی بسیار شیک و مجللی را دارا می باشد و اگر شما به دنبال یک اجناس با کیفیت و قیمت مناسب هستید حتما به این مرکز خرید مراجعه نمایید.

مرکز خرید اوزدیلک یکی از مرکز خرید های نسبتاً قدیمی در کشور آنتالیا بوده که دارای فضای بزرگی می باشد. همچنین با توجه به قدیمی بودن بسیار شکیل بوده که دارای طراحی و معماری های داخل خاصی نیز می باشد.

مراکز خرید آنتالیا در سفر به آنتالیا

هزینه های سفر به آنتالیا

هزینه سفر به آنتالیا به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر کدام از آنها به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی آن بسیار تاثیر گذار می باشند. شما برای این که تور ارزان آنتالیا را خریداری نمایید باید اطلاعات کافی و جامعه را در مورد هتل و محل اقامت آن داشته باشید. زیرا هر چقدر هتل آن پیشرفته تر باشد قطعاً هزینه های بیشتری را در بر خواهد داشت.

همچنین بلیط رفت و برگشت نیز تاثیر بسیار زیادی برای قیمت خواهد داشت. به گونه ای که اگر شما از یک هواپیمایی درجه یک استفاده کنید باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. همچنین دید و بازدید از مکان های دیدنی و دیگر مکان‌ها عوامل بسیار مهمی بر روی تهیه قیمت می باشند. اگر شما از رستوران های معروف استفاده کنید باید هزینه زیادی را بابت غذا پرداخت کنید. در نتیجه آن هنگام که به این رستوران ها مراجعه می کنید به این مسئله بسیار دقت نمایید.

اگر شما بلیط های لحظه آخر خریداری کنید به دلیل تخفیف خوردن بسیار خوب و قیمت مناسبی دارند. شما می توانید یک سفر ارزان را خریداری کنید. با قیمت واقعی آن بسیار متفاوت و مقرون به صرفه تر خواهد بود. با توجه به هزینه برای بیشتر افراد مهم می باشد با در نظر گرفتن این موارد می‌تواند یک سفر بسیار خوب و آرامش بخش را برای خود به وجود بیاورد.

به این مطلب چه امتیازی میدی ؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *