تور ارزان ارمنستان

تور ارزان ارمنستان امروزه به صورت های مختلف زمینی و هوایی و با داشتن خدمات بسیار زیادی به مسافران ارائه می‌شود. مسافران عزیز می توانند از هر راهی که تمایل به سفر داشتند، آن را انتخاب کرده و از آن راه به کشور ارمنستان که دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد سفر نمایند. ترنم نورد در این قسمت می خواهد چند مورد از مهم ترین خدمات تور ارزان ارمنستان را برای شما بازگو کند تا اگر زمانی قصد مسافرت به این کشور را داشتید، این تور را انتخاب نمایید که این خدمات به شرح و منظور زیر می باشد:

اولین خدماتی که کشور ما برای مسافرین عزیز ارمنستان در نظر گرفته است، این است که مسافران برای ورود به این کشور نیازی به ویزا ندارند، پس این مورد می تواند گزینه مناسبی برای مسافران عزیز باشد و به راحتی به این کشور سفر نمایند و یک خاطره خوبی را برای خود بسازند.

از دیگر خدمات بسیار مهمی که می‌توانیم در این قسمت به آن اشاره مستقیم داشته باشیم، مربوط به قیمت این تورها می باشد که بسیار مطلوب و مقرون به صرفه می باشد و به همین دلیل است که اقشار بسیار زیادی از جامعه می‌توانند این تور را به راحتی از طریق اینترنتی فراهم کرده و برای رفتن به کشور ارمنستان از آن استفاده کنند.

راه های مختلف سفر به ارمنستان

مسافران عزیزی که قصد سفر به ارمنستان را دارند، می توانند از راه های مختلفی اقدام به رفتن به این کشور نمایند. از دیدنی های این کشور لذت کافی را ببرند و ما در این قسمت می خواهیم چند راه رفتن به این کشور را به شما معرفی نماییم:

اولین راهی که می‌خواهیم آن را در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم، سفر به ارمنستان از طریق هوایی می باشد. در بین مسافران عزیز از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. به دلیل اینکه کشور ارمنستان دارای مرز مشترک با کشور ایران می باشد، سفر از طریق هوایی آسان بوده است. تور ارمنستان از طریق هوایی یک تور ارزان قیمت نیز به شمار می رود.

سفر زمینی به ارمنستان

راه دیگر سفر به ارمنستان برای مسافرین عزیز، سفر از طریق زمینی می باشد. به وسیله قطار و اتوبوس صورت می‌گیرد که هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارد. در این قسمت می خواهیم سفر از طریق اتوبوس و قطار را به صورت مختصر برای شما توضیح دهیم.

تور زمینی ارمنستان از کشور ایران از دو مبدا تهران و تبریز صورت می گیرد. مسیر حرکت به وسیله اتوبوس ممکن است ۲۲ تا ۲۴ ساعت طول بکشد و زمانی که شما به مرز ارمنستان رسیدید، یک ویزای مرزی برای شما صادر می شود و شما می توانید وارد خاک ارمنستان شوید.

راه دیگر سفر به ارمنستان به وسیله قطار می باشد. امروزه به دلیل درگیری هایی که بین کشور ایران و آذربایجان به وجود آمده است، فعلا این تورها از طریق قطار صورت نمی‌گیرد. اما در گذشته این تورها به صورت زمینی و به وسیله قطارهای سریع السیر انجام می شد. این قطارها خدمات بسیار زیادی را برای مسافران عزیز ارائه می‌دادند. مسافران به راحتی برای تهیه و رزرو بلیط ها می توانستند اقدام کرده و از طریق قطار به این کشور سفر نمایند.

راه های مختلف سفر به ارمنستان

بهترین زمان تور ارزان ارمنستان

کشور ارمنستان به دلیل وجود آب و هوای بسیار مناسب و مطلوبی که دارد می تواند هر فصل زیبایی های خاص خود را داشته باشد. اما اگر شما زمانی قصد سفر به این کشور را داشتید می توانید فصل بهار را برای گردش و گذراندن اوقات فراغت خود در این کشور را انتخاب نمایید. در این فصل کشور ارمنستان دارای هوای آرام و طبیعتی بسیار زیبا می باشد که می تواند آرامش خاصی را به شما مسافرین عزیز القا نماید.

بیشتر بخوانید  بهترین هتل های مشهد

همچنین اگر شما مسافران عزیز تمایل به دیدن آداب و رسوم و فرهنگ مردم کشور ارمنستان می باشید می توانید در فصل بهار به این کشور سفر کنید. در روزهای خاصی از فصل بهار جشن هایی در کشور ارمنستان برگزار می‌شود. به جشن های بانوان ارمنی مشهور می باشد و هر ساله افرادی از اقصی نقاط جهان برای شرکت در این جشن ها به کشور ارمنستان سفر می کنند.

بهترین زمان تور ارزان ارمنستان

آب و هوای ارمنستان

در این قسمت می خواهیم توضیح مختصری را درباره آب و هوای ارمنستان و موقعیت جغرافیایی این کشور در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم تا شما بیشتر و بهتر با این کشور آشنا شوید.

کشور ارمنستان به دلیل موقعیت جغرافیایی، آب و هوای سرد و خشکی را دارد که هوای کشور ارمنستان کمی سردتر از کشور ایران باشد. پس شما در هر فصلی از سال که قصد سفر به این کشور را داشتید باید از طریق سامانه های هوایی که در شبکه های مجازی وجود دارد از آب و هوای ارمنستان مطلع شوید. می‌توانیم بگوییم که فصل بهار در کشور ارمنستان یکی از پر باران ترین فصل های این کشور محسوب می‌شود.

اگر شما طرفدار باران دل انگیز و بسیار زیاد می باشید، می توانید در این فصل به کشور ارمنستان سفر کنید و در زیر باران قدم بزنید. از زیبایی های کشور ارمنستان لذت کافی را ببرید و در نهایت از زیبایی های بی نظیر این کشور بهره مند شوید.

آب و هوای ارمنستان

جاذبه های توریستی ارمنستان

جاذبه های توریستی ارمنستان بسیار زیاد می باشد که توانسته است توجه بسیاری از مسافران عزیز را به خود جلب نماید. در این قسمت می خواهیم به بررسی و شرح چند مورد از مهم ترین جاذبه های توریستی کشور ارمنستان بپردازیم و آنها را به شما معرفی نماییم. این جاذبه های بسیار زیبا به شرح زیر می باشد:

اولین و مهم ترین جاذبه توریستی کشور ارمنستان مربوط به معبد گارنی می باشد که در روستای گارنی وجود دارد. قدمت بسیار زیادی دارد و تنها معبد غیرمسیحی در کشور ارمنستان می باشد. دیدن این معبد بسیار برای بازدید کنندگان عزیز قابل توجه بوده است. به دلیل اینکه در داخل روستای گارنی علاوه بر وجود معبد گارنی یک جاذبه گردشگری بسیار زیبای دیگری هم وجود دارد، مسافران عزیز می توانند در عین دیدن معبد، از طاقچه چارتنس دیدن نمایند.

بیشتر بخوانید  هتل های معروف استانبول

مکان گردشگری بسیار مهمی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، صومعه گغارد می باشد. در فاصله ۳۵ کیلومتری از شهر ایروان قرار گرفته است‌. صومعه گغارد به دلیل معماری بی نظیری که دارد به نام معجزه معماری شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است. بخشی از شهرت این صومعه به دلیل وجود صخره های بسیار زیبا در قسمت‌های مختلف این صومعه به دلیل وجود صخره می‌باشد که باعث شده است که زیبایی این مکان دو چندان شود.

دریاچه سوان ارمنستان

دریاچه سوان در شهر ایروان وجود دارد. می تواند یکی از مهم ترین منبع اصلی تامین آب شیرین کشور ارمنستان باشد. مسافرین عزیز می توانند از رستوران های دریایی که در اطراف این دریاچه وجود دارد و در داخل این رستوران های شیک غذاهای خوش طعم و خوشمزه طبخ می‌شود، استفاده نمایند و از طعم و مزه این غذاها بهره و لذت کافی را ببرند.

یکی از مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری کشور ارمنستان که به عنوان مرکز شهر نیز خوانده می‌شود، مربوط به میدان جمهوری می باشد. در اطراف این میدان، رستوران های بسیار شیکی وجود دارد. همچنین ساختمان های دولتی در اطراف این میدان وجود دارد که هر کدام نمای خاص خود را دارند. اگر شما تمایل به دیدن تاریخ کشور ارمنستان دارید، می توانید از موزه تاریخ ارمنستان که در اطراف این میدان وجود دارد دیدن نمایید.

میدان جمهوری ارمنستان در تاریخ نه چندان دور در این کشور ساخته شده است. به میدان استقلال در این کشور معروف می باشد. در داخل این میدان، مجسمه های بسیار زیبایی وجود دارد که نماد قهرمانان کشور ارمنستان است.

جاذبه های توریستی ارمنستان

مراکز خرید ارمنستان

مسافران عزیزی که به کشور ارمنستان سفر می کنند دوست دارند که از مراکز خرید ارمنستان که بسیار متنوع و دیدنی می باشند دیدن نمایند. از هنرهای دستی و صنایع دستی مردمان این کشور نیز دیدن کنند. بتوانند وسایل مورد نیاز خود را از مراکز خرید معتبر این کشور خریداری نمایند. ما در این قسمت می خواهیم چند مورد از مهم ترین مراکز خرید معروف و مشهور کشور ارمنستان را برای شما خوانندگان عزیز بازگو نماییم و شما را با این مراکز خرید آشنا کنیم:

اولین مرکز خریدی که بتوانیم آن را به شما معرفی نماییم، مربوط به بازار ورنیساج می باشد. کمتر گردشگری وجود دارد که به کشور ارمنستان سفر کند و از این بازار دیدن نکند. این بازار شامل بهترین اجناس و سوغاتی های منحصر به فردی می باشد که مسافران می‌توانند با مراجعه به آن بازار از سوغاتی ها دیدن نمایند و هر کدام از آنها که مطابق با میل و سلیقه شخصی آنها بود خریداری نمایند.

این بازار در شهر ایروان کشور ارمنستان واقع شده است. در نزدیکی میدان جمهوری وجود دارد که در این بازار بهترین برند پوشاک عرضه می‌شود. انواع مجسمه های عتیقه و بدلیجات های بسیار زیبایی نیز وجود دارد که بسیار مورد توجه مسافران عزیز قرار گرفته است.

بازار سورمالو

مرکز خرید بسیار مهم دیگری که بتوانیم آن را به صورت مختصر به شما معرفی نماییم مربوط به بازار سورمالو می باشد. در این بازار قیمت کالاها معمولا مطلوب تر و مقرون به صرفه تر است. مسافران عزیزی که قصد خرید عمده را دارند، می توانند به این بازار مراجعه نمایند و وسیله مورد نظر خود را با قیمت مطلوبی خریداری کنند.

بیشتر بخوانید  بهترین اقامتگاه های بومگردی قشم

از بازارهای سنتی و محلی ارمنستان که بتوانیم آن را به شما معرفی کنیم، بازار گوم می باشد. این بازار محل عرضه غذاهای خوشمزه و سنتی کشور ارمنستان می باشد و هر مسافر عزیزی را به سمت خود جذب می نماید. در این بازار سنتی شما می‌توانید از غذاهای محلی و خوشمزه کشور ارمنستان میل نمایید و با غذاهای آنها آشنا شوید. در این بازار انواع کافه و رستوران ها نیز وجود دارد که در آن ها و نوشیدنی های بسیار خنکی وجود دارد. می‌تواند طعم خوبی را برای شما مسافران عزیز رقم بزند.

مراکز خرید ارمنستان

نحوه خرید تور ارزان ارمنستان

مسافران عزیزی که قصد سفر به کشور ارمنستان را دارند می توانند از راه های مختلفی نسبت به خرید تور ارزان ارمنستان اقدام نمایند و آن را تهیه کرده و به این کشور زیبا سفر کنند. ما در این قسمت می خواهیم چند راه و نحوه خرید این تور را به شما معرفی نماییم تا شما به راحتی بتوانید این تور را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

اولین و مهم ترین راهی که می‌توانیم برای نحوه خرید تور ارزان ارمنستان به شما معرفی نماییم و امروزه با استقبال بسیار زیادی از هموطنان عزیز روبرو شده است، مربوط به خرید تور ارمنستان به صورت اینترنتی و مجازی می باشد. این نوع خرید دارای مزیت‌های بسیار زیادی برای مسافرین عزیز می باشد. ما در این قسمت می خواهیم آن را به صورت مختصر برای شما توضیح دهیم.

خرید آنلاین تور ارمنستان

خرید تور ارمنستان از طریق مجازی بسیار آسان می باشد. شما می توانید برای رزرو این تور به شبکه های مجازی و اینترنتی که امروزه بسیار فعال می باشد، مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای رزرو این تور که از طریق هوایی و زمینی برگزار می شود از طریق همین سایت اقدام نمایید. این تور را با یک قیمت مطلوب و مقرون به صرفه تری رزرو کنید.

از مزیت های بسیار مهم دیگری که خرید مجازی دارد این است که شما می‌توانید قیمت آژانس های هواپیمایی مختلف را با هم مقایسه کنید. هر کدام از آژانس های هواپیمایی که هم کیفیت بالاتر و هم قیمت مطلوب‌تری را داشتند انتخاب نمایید.

راه دیگر خرید تور ارزان ارمنستان خرید به صورت حضوری می باشد. این نوع خرید نیز مزیت های بسیار زیادی را دارد. از مزیت های مهم خرید حضوری می توانیم به این مورد اشاره کنیم که شما می توانید با کارشناسان به صورت حضوری صحبت نمایید و از شرایط سفر و نحوه خدمات آن به صورت دقیق تری مطلع شوید.

به این مطلب چه امتیازی میدی ؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *