مراکز خرید مشهد

شهر مشهد یکی از شهر های زیارتی و همچنین سیاحتی می‌باشد که دارای مکان های گردشگری بسیار زیادی می باشد و افراد بسیار زیادی سالانه برای زیارت امام هشتم به این شهر سفر می‌کنند و از مراکز خرید مشهد که بهترین مراکز خرید می باشند، دیدن کرده و خرید خود را از این مراکز انجام می دهند که در این قسمت می خواهیم شما را با چند مورد از مهم ترین مراکز خریدی که بسیار پر رونق می باشند آشنا نماییم تا اگر زمانی قصد مسافرت به این شهر زیبا و دوست داشتنی را داشتید، بتوانید از مراکز خرید این شهر یک خرید به صرفه و مطلوب را انجام دهید.

از آنجایی که هر سال حجم زیادی از مردم و گردشگران قصد مسافرت به این شهر را دارند، مردمان مشهد برای کسب اقتصاد و کمک به پیشرفت شهر خود مراکز خرید متعددی را تاسیس کرده اند تا بتوانند علاوه بر ارائه خدمات، سودی را کسب کنند.

مراکز خرید مشهد

مرکز خرید الماس شرق

یکی از مهم ترین مراکز خرید مشهد که می توانیم در این قسمت به آن اشاره مستقیمی داشته باشیم، مربوط به مجتمع تجاری الماس شرق می باشد که شهرت بسیار زیاد این مرکز خرید به دلیل معماری مدرن و اسلامی این مرکز می باشد که توجه بسیاری از خریداران را جلب کرده است و معماری آن به گونه ای است که روی گنبد آن یک الماس وجود دارد که بسیار درخشنده و زیبا می باشد.

این مرکز خرید به صورت شش طبقه می باشد و بیش از ۱۵۰۰ واحد تجاری در این مرکز وجود دارد و همچنین در داخل این مرکز رستوران ها و کافی شاپ های بسیار مدرن وجود دارد. این مرکز یکی از اولین و لوکس ترین مراکز خرید مشهد است ولی از نظر قیمت کمی گران می باشد.

مرکز خرید الماس شرق

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

این برج دارای ۳۴ طبقه می باشد و دو درب ورودی دارد و دارای ۱۵۰ متر ارتفاع است که چندین طبقه از این برج مختص به واحدهای تجاری بوده و افرادی که قصد خرید کالاهای تجاری را دارند می‌توانند به این طبقات مراجعه نمایند و همچنین یک رود در کنار این برج زیبا وجود دارد که زیبایی این برج را دوچندان و دو برابر می کند.

خریدارانی که قصد خرید لوازم الکترونیک و کالای خواب و لوازم برقی دارند و همچنین به دنبال کافی شاپ ها و رستوران های بسیار زیبا می باشند، می توانند برای اینکه کالای درجه یک تهیه نمایند به این مرکز خرید مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید  بهترین هتل های مشهد

در این مرکز خرید بهترین و مطلوب ترین لباس های چرمی و لوازم چرمی یافت می شود و همچنین در این مرکز خرید واحدهای تجاری وجود دارد که به فروش مستقیم لوازم آرایشی با برندهای بین المللی می پردازند و بانوانی که قصد خرید لوازم آرایشی درجه یک را دارند می‌توانند به این واحدها مراجعه نمایند و انواع مختلف لوازم آرایشی مانند انواع کرم پودرها و لوازم آرایشی که برای مو استفاده می شود را در این مرکز خرید به آسانی تهیه نمایند.

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

مرکز خرید پروما یکی از مراکز خرید مشهد

از دیگر مراکز خرید مشهد که می توانیم به آن اشاره مستقیم داشته باشیم، مرکز خرید پروما‌ است که یکی از مراکز خرید شیک مشهد شناخته شده است که این برج در سال ۸۳ به بهره برداری رسیده است و اولین و بزرگترین برجی می باشد که در خیابان فردوسی است و به دلیل ظاهر بسیار زیبایی که دارد، نظر بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب کرده است.

اطلاعاتی که بتوانیم درباره مرکز خرید پروما در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم این است که برج پروما مشهد چهار طبقه بوده و دارای ۲۵۰ واحد تجاری و صنفی می باشد. بانوان عزیزی که قصد خرید انواع بدلیجات بسیار زیبا و کادو های لوکس و گران قیمت را دارند می‌توانند به واحدهای فروشی که در این مجموعه گنجانده شده است و به فروش انواع مختلف بدلیجات زیبا و ساعت های بسیار گران قیمت می پردازند، مراجعه کرده و هر کدام از آنها را که دوست دارند خریداری نمایند.

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید آلتون

بسیاری از خریداران و افرادی که به شهر مشهد سفر می‌کنند با این برج آشنایی کاملی دارند. می توانیم بگوییم یکی از بهترین و مهم ترین مراکز خرید چرم مشهد می باشد. در این قسمت می خواهیم چند مورد از اطلاعات مفیدی را که این برج دارد در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. شما را بیشتر با این برج زیبا و دوست داشتنی آشنا نماییم. تا شما زمانی که به شهر مشهد سفر کردید به این برج مراجعه کرده و از کادوئی های لوکس و زیبایی که در این برج وجود دارد بهره مند شوید و بتوانید یک خرید مطلوب و باصرفه را انجام دهید.

برج تجاری آلتون یکی از برج های تازه ساخت می باشد که در شهر مشهد وجود دارد. این برج به صورت ۲۵ طبقه می باشد که سه طبقه از واحد های این مجموعه تجاری می باشند. کالاهای بسیار زیادی در این برج بسیار زیبا به فروش می‌رسد. اما کالاهایی که بیشتر مردم برای خرید آن به این برج مراجعه کرده، مربوط به کالاهای صوتی و تصویری می باشد.

بیشتر بخوانید  جاهای دیدنی مشهد

همچنین این برج دارای طبقه هایی می باشد که مجهز به انواع رستوران های بسیار شیک و کافی شاپ های لوکس می باشد. شما در حین خرید می توانید از آنها استفاده نمایید. یکی دیگر از کالاهای بسیار مورد نیاز مردم پوشاک می باشد که در این واحد تجاری و صنفی به فروش می رسد. امروزه افراد بسیار زیادی از اقصی نقاط دنیا برای دیدن این برج تجاری به شهر مشهد سفر می کنند و می توانند از زیبایی‌های این برج زیبا دیدن نمایند.

مرکز خرید آلتون

مجتمع کیان سنتر یکی از مراکز خرید مشهد

یکی از معروف ترین مراکز خرید مشهد مربوط به برج‌های تجاری کیان سنتر مشهد می باشد که به صورت مجتمع وجود دارد. این مجموعه بسیار بزرگ و مجلل شامل دو مجموعه می باشد که به نام های کیان سنتر یک و کیان سنتر دو نام گذاری شده است. هر کدام از آنها برای فروش کالاهای خاصی در نظر گرفته شده است.

مجتمع کیان سنتر یک به صورت شش طبقه بوده و در داخل این مجتمع ۸۳ واحد تجاری وجود دارد. به فروش مستقیم انواع وسایل مختلف می پردازند که یکی از مهم ترین وسایلی که در مجتمع کیان سنتر یک به فروش می‌رسد و بیشتر مردم برای خرید این محصول به این مجموعه بسیار مجلل می‌روند، مربوط به لوازم تزیینی می باشد. این لوازم تزیینی شامل انواع مجسمه های بزرگ و کوچک و همچنین انواع کالاهای لوکس است. برای تزیین منازل مسکونی و اداره‌جات استفاده می شود. به دلیل اینکه امروزه این نوع از وسایل تزیینی بسیار مورد توجه خریداران و مصرف کنندگان قرار گرفته است، باعث شده است که برج تجاری کیان سنتر یک به یکی از مکان های شلوغ و پر رفت و آمد تبدیل شود.

برج کیان سنتر دو شامل ۱۵۰ واحد تجاری می باشد که به صورت سه طبقه وجود دارد. مجتمع تجاری کیان سنتر دو مشهد به دلیل این که مجهز به یک شهربازی سرپوشیده می باشد بسیار برای کودکان و بچه ها جذابیت دارد. افرادی که قصد خرید از این مجموعه را دارند می‌توانند همراه خانواده های خود به این مجموعه بروند. از شهربازی سرپوشیده این مجموعه بسیار زیبا نیز برای کودکان خود استفاده نمایند.

عمده کالاهایی که در این مرکز به فروش می رسد مربوط به کیف و کفش و پوشاک بچگانه می باشد که بسیار زیبا بوده و کفش های بسیار راحت و لوکسی را به مردم ارائه می دهند.

مجتمع کیان سنتر مشهد

مرکز خرید آرمان

از مهم ترین مراکز خرید مشهد، مرکز خرید لوکس مشهد به نام آرمان می باشد. این مجموعه و مرکز خرید شش طبقه بوده و دارای ۴۰۰ واحد تجاری می‌باشد. اما بیشتر واحدهای تجاری که در این مجموعه وجود دارد به فروش مستقیم انواع مبلمان های چوبی، اداری و سلطنتی می پردازند.

بیشتر بخوانید  بهترین رستوران های شیراز

اگر شما قصد خرید بهترین مبلمان ها برای خانه های خود دارید می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید. از انواع مبلمان هایی که در این مرکز خرید وجود دارد دیدن نمایید. هر کدام از آنها که مطابق با سلیقه شخصی شما بود، خریداری نمایید.

همچنین این مرکز دارای واحدهایی می باشد که به فروش مستقیم انواع سوغات مشهد مانند بهترین زعفران می پردازند. همانطور که می دانید یکی از سوغاتی های معروف مشهد عطرها و ادکلن های بسیار خوشبویی می باشند که در شهر مشهد وجود دارد. در این مرکز خرید شیک نیز واحدهایی وجود دارد که به فروش مستقیم بهترین ادکلن ها با برندهای بین المللی می پردازند.

مرکز خرید آرمان

مركز خريد آسمان

از مراکز خرید مشهد می توان به مرکز خرید آرمان اشاره کرد. واقع در خیابان نواب صفوی است و دارای صخره های بزرگ و همچنین آبشارها و همچنین مجسمه های بزرگ از افراد مشهور می باشد. اگر شما مایل به خرید انواع لباس ها با برندهای معروف هستید می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

به دلیل اینکه این برج و مرکز خرید بسیار زیبا دارای فضای سبز منحصر به فردی می باشد، شما می توانید همراه با خانواده به این مرکز خرید بروید. از محوطه و فضای سبز این مرکز خرید که در فصل تابستان بسیار زیبا و دلنواز است استفاده کافی را ببرید. می توانید یک روز خوب و خاطره انگیز را در این مرکز خرید تجربه نمایید.

مرکز خرید اسمان از این جهت اقتصادی می باشد که شما در هر موقعیت اقتصادی که باشید می توانید محصول مورد نظر را در این مرکز خرید بیابید. آن را با قیمت مناسب و بر اساس بودجه خود خریداری کنید. قطعا بیشتر گردشگران به دنبال مرکز خرید اقتصادی هستند. ما به آنها توصیه می‌کنیم که این مرکز خرید را برای خرید کردن انتخاب کنند. تضمین می دهیم که پشیمان نخواهند شد.

به این مطلب چه امتیازی میدی ؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *