تور پاتایا بانکوک نوروز 1402

اگر شما قصد سفر با قیمت بسیار مناسب دارید تور گردشگری تایلند را پیشنهاد می کنیم، زیرا این تور با توجه به داشتن تمام زیبایی ها و همچنین ویژگی های خاص دارای قیمت مناسبی بوده که بسیاری از افراد می توانند از آن استفاده کنند. این تور خدمات بسیار مناسبی از جمله اخذ ویزا، رزرو بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی و خیلی از خدمات دیگر را به مسافران ارائه می دهد که با توجه به داشتن تمام این موارد، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه نیز دارد.

شما برای تهیه تور ارزان تایلند می توانید از رزرو بلیط های لحظه آخر استفاده کنید و این بلیت‌ها با توجه به اینکه در لحظه آخر کنسل شده اند، داررای قیمت پایین می باشند و دلیل آن این می باشد که تور مسافربری باید ظرفیت مسافران را تکمیل کند و اگر تکمیل نشود، قطعاً پرواز به تاخیر خواهد افتاد.

جابه های گردشگری تایلند

جاذبه های گردشگری تایلند

جاذبه های گردشگری تایلند به قدری زیاد می باشند که شما تقریباً هر چیزی را که می خواهید می توانید در این کشور پیدا کنید، از سواحل و جنگل گرفته تا غذا های مختلف که همگی جزو بهترین ها بوده که هرکدام تنوع بسیار زیادی نیز دارند. یکی از این جاذبه ها پارک ملی اراوان در قلب تایلند می باشد که دارای آبشارهای بسیار زیبا بوده و یکی از برترین جاذبه های تایلند به شمار می آید.

انواع ها میمون ها در اطراف این آبشار زندگی می‌کنند و همچنین شما می توانید مارمولک های آبی را نیز در آنجا تماشا کنید که بازدید از این پارک در تمام طول سال برای گردشگران آزاد می باشد. آئو نانگ از جاذبه های دیگر کشور تایلند به شمار می آید که از محبوب ترین شهر ساحلی در جنوب این کشور بوده که به عنوان کانون کوهنوردی و همچنین احداث فرودگاه ها همواره مسیر بسیاری از گردشگران می باشد. این مکان به دلیل داشتن هتل های ارزان و با کیفیت و همچنین رستوران های خوب و حمل و نقل آسان بسیار شهرت دارد.

بهترین هتل های تایلند

بازارهای شناور بانکوک

از جاذبه های دیگر این کشور بازارهای شناور بانکوک می باشد که کانال های آن پر از فروشندگان و خریداران می باشد، به گونه ای که امروزه جزو بهترین جاذبه تایلند می باشد، به همین منظور این بازار بسیار پرشور و پر سر و صدا بوده و همچنین انواع غذاهای خوشمزه نیز در آن به فروش می رسد و هر شخصی که به این کشور مهاجرت می کند، حتماً به این بازارها مراجعه خواهد نمود.

از جاذبه دیگر کشور تایلند می توان به ساحل هواهین اشاره نمود که این ساحل در زمان قدیم محله گردش پادشاه رامای بوده که امروزه به محل تفریح تبدیل شده است. شما در این منطقه می توانید زمین های گلف را نیز مشاهده کنید که وسعت بسیار زیادی دارند.

جاذبه های گردشگری تایلند

بهترین زمان برای سفر به تایلند

اگر شما یک فرد ماجراجو و علاقمند به گردشگری در سواحل و کوهستان هستید به شما سفر به تایلند را پیشنهاد می کنیم که می توانید با فرهنگ های متفاوت آشنا شوید. بهترین زمان برای سفر به تایلند بستگی به این دارد که شما به چه منظور و همچنین به کدام بخش از کشور تایلند می خواهید سفر کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین هتل های 4 ستاره استانبول

زمستان فصلی می باشد که زمان اوج گردشگری در کشور تایلند بوده و دلیل آن داشتن آب و هوای مناسب آن می باشد، زیرا رطوبت هوا، کم و گرمای خورشید ملایم می باشد و دارای شب هایی با نسیم ملایم بوده که داشتن تمام این شرایط باعث می‌شود که این فصل بهترین فصل برای سفر به این کشور باشد.

در ماه شهریور به دلیل اینکه سواحل تایلند شلوغ نمی باشد و همچنین بارندگی ها پراکنده بوده و دمای رطوبت نیز تا حدودی کاهش پیدا می‌کند نیز فصل مناسبی برای گردشگران می باشد. اگر شما فردی می باشید که تحمل گرما را ندارید به هیچ‌عنوان ماه فروردین که فصل بهار می باشد را انتخاب نکنید، چون این ماه دارای آب و هوای بسیار گرم و همچنین روزهای داغ می باشد که قطعاً برای شما آزاردهنده خواهد بود.

تایلند کشوری می باشد که دارای سه نوع منطقه آب و هوایی بوده که شامل مناطق شمالی، مناطق مرکزی و مناطق جنوبی می باشد که هر کدام فصل های گوناگونی از سال دارای بهترین آب و هوا می باشند و شما می توانید با توجه به شرایط بدن خود هر کدام از این منطقه را برای سفر انتخاب کنید، در نتیجه به طور کلی بیشتر فصل های تایلند برای سفر مناسب می باشند.

بهترین زمان برای سفر به تایلند

تعرفه تور ارزان تایلند به چه مواردی بستگی دارد؟

تعرفه تور ارزان تایلند به عوامل مختلفی بستگی دارد. در نتیجه شما قبل از خرید و ثبت نام در این تور حتما باید به این عوامل بسیار توجه کنید. آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. با توجه به نوسانات موجود در بازار که هر ساله شاهد افزایش و کاهش قیمت در زمینه تعرفه این تور می باشیم و همچنین افراد سودجوی بسیار زیادی نیز وجود دارند که از این فرصت استفاده می کنند، در نتیجه این تورها دارای نوسان بوده و نمی‌توان قیمت دقیق و مشخص از آن را بیان نمود.

ولی با توجه به تمام این موارد یکی از بارزترین دلایلی که بر روی تعرفه تاثیرگذار می باشد، در میزان خدمات تور از جمله نوع هتل رزرو شده و همچنین بازدید از مکان های مختلف است. به گونه ای که هر چقدر هتل شما درجه یک تر و با کیفیت تر باشد قطعا تعرفه تور نیز بالاتر خواهد رفت. میزان اقامت شما در این تور نیز یکی از دلایلی می باشد که روی تعرفه آن موثر بوده که هر چقدر زمان ماندن شما بیشتر باشد تعرفه آن بالاتر خواهد رفت.

از جمله عوامل دیگر که روی تعرفه تور تایلند تاثیرگذار می باشد فصل مورد نظر می باشد که شما برای سفر به این کشور انتخاب می کنید. زیرا برخی از فصل ها به دلیل این که مسافران و گردشگران بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند قطعا قیمت بالاتری خواهند داشت. یک مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت برای تعیین تعرفه این تور می باشد.

تعرفه تور تایلند به چه مواردی بستگی دارد؟

هتل های معروف در تایلند

در تایلند هتل های معروف بسیار زیادی می باشند که یکی از دلایل مهاجرت و سفر گردشگران همین هتل ها می باشد. ما در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم تا اطلاعات شما کامل و جامع تر شود. همچنین بتوانید با استفاده از سلیقه شخصی خود یکی از این هتل ها را برای اقامت خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  مراکز خرید مشهد

هتل سری پانوا یکی از این هتل ها می باشد. معماری این هتل بسیار حرفه ای بوده و از نماهای مختلف شما می توانید شاهد زیبایی آن باشید. این هتل دارای استخر های بزرگ در فضای بسته شیشه ای در نزدیکی سوئیت می باشد. به گونه ای طراحی شده است که مهمان ها به راحتی از اتاق خواب می توانند به این استخرها وارد شوند.

وقتی شما در این هتل اقامت دارید به راحتی می‌توانید منظره دریا را نیز مشاهده کنید. همچنین این هتل دارای هفت رستوران می باشد. علاقمندان به غذا می توانند از تمام غذاهای آن به خوبی استفاده کنند. این هتل دارای چشمه آب گرم نیز بوده که شما برای درمان می توانید از آن استفاده کنید.

بانیان تری بانکوک

هتل بانیان تری بانکوک یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های بانکوک به شمار می‌آید. دارای چشم انداز بسیار زیبا و همچنین امکانات بی‌نظیری می‌باشد. این هتل در ناحیه معروف ساتورن قرار دارد. در آن‌جا می‌توانید آسمان خراش های بسیار زیادی را تماشا کنید.

به دلیل موقعیت مناسبی که این هتل دارد گردشگران می توانند از تمام جاذبه های فرهنگی آن نیز استفاده کنند. همچنین بعد از گردش طولانی، از امکانات لوکس آن نیز لذت ببرند.

هتل دابلیو ریتریت کاساموئی یک هتل ۵ ستاره لوکس بوده که دارای تمام امکانات از جمله استخر و همچنین فضای خصوصی برای گردشگران می باشد. این هتل دارای تفریحات آبی نیز بوده و شما می توانید ساعت بسیار خوبی را در این هتل سپری کنید.

هتل های معروف در تایلند

دلایل محبوبیت تور تایلند

تور ارزان تایلند یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری در بین ایرانیان می‌باشد. شما با تور تایلند می‌توانید به راحتی از طبیعت زیبا که همچون بهشت می‌باشد لذت ببرید. یکی از دلایل محبوبیت تور تایلند طبیعت زیبا و بکر می‌باشد. از دلایل دیگر محبوبیت این تور داشتن قیمت مناسب می‌باشد. در نتیجه بیشتر افراد می‌توانند با هر توان مالی به این کشور مراجعه کنند.

تفریحات متنوع نیز از دلایل دیگر محبوبیت این تور می‌باشد. به گونه‌ای که کشور تایلند دارای همه تفریحات به صورت یک‌جا می‌باشد. بازدید از باغ وحش و شهربازی‌های مطرح آسیا یک نمونه از این تفریحات است. همچنین این کشور دارای معابد بودایی با تندیس‌های غول پیکر از جنس طلا و سایر تفریحات می‌باشد که شما با تور تایلند می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین هتل های بانکوک

کشور تایلند دارای سواحل و جنگل‌های بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده که به همین دلیل دوست‌داران طبیعت جذب این کشور می‌شوند. همچنین افرادی که علاقه خاصی به غواصی دارند می‌توانند این کشور را برای غواصی خود انتخاب کنند. زیرا کشور تایلند یکی از بهترین مناطق در دنیا برای غواصی می‌باشد. داشتن آب و هوای استوایی از دیگر دلایلی می‌باشد که این کشور را تبدیل به یک کشور محبوب در میان گردشگران نموده است.

راه های خرید تور ارزان تایلند

راه های خرید تور ارزان تایلند

تور ارزان تایلند جزو برترین‌های گردشگری در جهان به شمار می آید. هر ساله چند هزار نفر از افراد به این مکان سفر می‌کنند. زیرا تایلند یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر در جهان بوده که دارای طبیعت، تفریحات متنوع و هتل‌های لوکس بسیار زیبا می‌باشد. اگر شما قصد سفر به این کشور را دارید می‌توانید از راه‌های مختلفی برای خرید بلیت و تور اقدام کنید. هر کدام از این راه‌ها دسترسی را برای مشتریان بسیار آسان‌تر می‌نماید.

با توجه به اینکه قیمت برای مشتریان بسیار مهم می باشد همیشه بیشتر افراد به دنبال روشی می باشند که از نظر قیمت برای آنها اقتصادی تر باشد. به همین منظور ما در اینجا چندین راه را به شما توصیه می‌کنیم تا بتوانید یک تور ارزان و با کیفیت را خریداری نمایید.

یکی از راه های مناسب برای خرید تور ارزان تایلند، مراجعه به ترنم نورد می باشد که به صورت اختصاصی به فروش این نوع تور ها می پردازند. زیرا این آژانس مسافرتی با توجه به اینکه بسیار معتبر می باشد و همچنین مشتریان خاص خود را دارد، قطعا با کیفیت ترین تور با قیمت مناسب را به شما ارائه می دهد تا بتواند رضایت و مشتریان بیشتری را به خود جلب کند.

تور لحظه آخری تایلند

راه دیگر برای خرید تور ارزان تایلند، مواقعی می باشد که این تورها تخفیفات ویژه را روی تور خود می گذارند. به همین منظور شما می توانید از تور لحظه آخری استفاده کنید که بسیار قیمت پایینی دارد. همچنین اگر شما به سایت ترنم نورد مراجعه کنید شاهد این می‌باشید که تخفیفات بسیار ویژه بر روی تورها گذاشته شده است. شما با مطالعه کامل می توانید یک تور ارزان قیمت را خریداری کنید.

همچنین ترنم نورد راهنمایی های کامل و جامع را نیز به شما ارائه می دهد. در نتیجه شما با دانش کافی می‌توانید یک تور مناسب را برای خود و خانواده‌تان خریداری کنید. ترنم نورد همچنین خدمات بسیار خوبی را به مشتریان عرضه می‌کند. در نتیجه یکی از بهترین و قابل دسترس ترین روش‌ها برای تمامی افراد مخصوصا کسانی است که دارای مشغله کاری بالا می‌باشند و به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری ندارند.

۵/۵ - (۲ نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *