دیدنی های کوشی آداسی

در این قسمت می خواهیم درباره دیدنی های کوشی آداسی که یک شهر بسیار زیبا در کشور ترکیه می باشد، با شما سخن بگوییم. شما را با دیدنی های بسیار زیبا و جذاب این شهر آشنا نماییم تا اگر قصد سفر به این کشور را داشتید بتوانید از زیباترین و بهترین دیدنی های این شهر دیدن نمایید. به همین دلیل است که سالانه کشور ترکیه میزبان بسیار زیادی از افراد در سنین مختلف در مناسبت های مختلفی می باشد.

شهر کوشی آداسی یکی از شهرهای بسیار مهم کشور ترکیه می باشد. به دلیل داشتن دیدنی های بسیار زیبا و جذاب توانسته است یک منبع درآمد برای این کشور فراهم نماید. افراد بسیار زیادی در این شهر توانسته اند کسب درآمد کنند.

شهر کوشی آداسی به دلیل داشتن هتل های بسیار زیبا و جذاب و همچنین سواحل بسیار زیبا و آرامش‌بخش توانسته است نظر بسیاری از مسافران را به سمت خود جلب نماید. ما در این قسمت می خواهیم به شرح و بررسی چند مورد از مهم ترین جاهای دیدنی این شهر زیبا و تاریخی بپردازیم. شمارا به صورت مختصر با این شهرآشنا نماییم. شما با داشتن اطلاعات دقیق از این شهر بتوانید به راحتی از جاهای دیدنی و جذاب این شهر بسیار زیبا دیدن نمایید و یک سفر لذت بخش را تجربه نمایید.

تفریحات و دیدنی های کوشی آداسی

یکی از زیباترین مناطق دیدنی شهر کوشی آداسی مربوط به پارک آبی هیجان انگیز آکوا فانتاسی می باشد. دارای تفریحات بسیار زیبا و لذت بخش برای مسافران عزیز است. این پارک در بین کودکان و بزرگسالان در جایگاه بسیار ویژه ای قرار دارد. دارای وسایل بازی می باشد که کاملا ایمن هستند. والدین به راحتی می توانند فرزندان خود را به این مکان ببرند و از این مکان استفاده کنند. هیچ گونه خطری نمی تواند فرزندان آنان را تهدید نماید.

از مکان تاریخی و دیدنی دیگر شهر کوشی آداسی که بسیار معروف و مشهور می باشد، مربوط به افسوس است. دارای بنای تاریخی بسیار زیادی می باشد و باقیمانده زمان یونان باستان می باشد. به دلیل اینکه این شهر دارای مکان های تاریخی و متنوع بسیار زیادی می باشد، شما باید زمان بسیار زیادی را طی کنید تا بتوانید با دقت تمام و کافی از مکان های تاریخی آن دیدن نمایید.

تفریحات آبی کوش آداسی

یکی از دیدنی های کوشی آداسی که می توانیم برای مسافران عزیز در نظر بگیریم و آن را در این قسمت به شما معرفی نماییم، مربوط به تفریحات آبی کوشی آداسی می باشد. در این قسمت می خواهیم درباره این تفریحات آبی جذاب و لذت بخش با شما خوانندگان عزیز سخن بگوییم که به شرح زیر می باشد.

اولین مورد از تفریحات آبی شهر کوشی آداسی که بسیار زیبا و جذاب می‌باشد، ساحل بانوان می باشد. در فاصله ۲ کیلومتری از مرکز این شهر قرار دارد. بانوان می توانند در کنار این ساحل قدم بزنند. به دلیل اینکه این ساحل از آرامش بسیار بالایی برخوردار می باشد، در ماه های تیر و مرداد و شهریور و مهر بسیار شلوغ می باشد. افراد از سراسر دنیا به کشور ترکیه سفر می کنند تا بتوانند از زیبایی و جذابیت این ساحل بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید  بهترین هتل های 3 ستاره استانبول

علاوه بر اینکه افرادی که به این ساحل سفر می‌کنند می‌توانند از دریای بسیار زیبا و جذاب این ساحل بهره‌مند شوند، می‌توانند از ورزش‌هایی مانند شنا، غواصی و اسکی در این ساحل لذت کافی را ببرند.

شبه جزیره دلیک

از دیگر تفریحات آبی کوشی آداسی که در این قسمت می توانیم به آن اشاره مستقیم داشته باشیم، مربوط به شبه جزیره زیبای دلیک می باشد. این مکان یک پارک ملی در شهر کوشی آداسی می باشد. افرادی که به این مکان سفر می‌کنند می‌توانند شب را در این پارک بگذرانند و در کاروانسراها و هتل های بسیار زیبا و جذابی که در این شبه جزیره و یا پارک ملی که وجود دارد بمانند. از کوه ها و دریا و ساحل این مکان در شب، لذت کافی را ببرند و از غذا ها و خوردنی های خوشمزه ای که در این مکان وجود دارد نهایت استفاده را کنند.

از تفریحات جذابی که می توانیم نام ببریم، مربوط به کانون گردشگری آدالند می باشد که به دلیل داشتن تفریحات آبی سرگرم کننده و هیجان انگیزی که دارد، توانسته است نظر بسیاری از مسافران عزیز را به سمت خود جلب نماید.

یکی از تفریحات آبی بسیار مهمی که در این مکان وجود دارد، سرسره های آبشاری با ارتفاع بلند می باشد که بسیار هیجان انگیز بوده و باعث بالا رفتن آدرنالین در بدن انسان می شود، پس افرادی که به دنبال هیجان بالایی هستند می توانند از این مکان دیدن کرده و از تفریحات هیجان انگیز این مکان بهره مند شوند.

تفریحات و دیدنی های کوشی آداسی

شهر تاریخی پرینه از دیدنی های کوشی آداسی

شهر کوشی آداسی علاوه بر داشتن مکان های بسیار زیبای طبیعی و سرسبز، دارای مکان های تاریخی بسیار زیادی نیز می باشد. یکی از مکان های تاریخی که ما می توانیم در این قسمت آن را به شما معرفی نماییم، شهر تاریخی پرینه می باشد.

قدمت این شهر به حدود سیصد و یا تا صد سال پیش برمی گردد. افرادی که مایل به شناخت بیشتر تاریخ و گذشته می باشند، می توانند به شهر تاریخی پرینه سفر نمایند. همچنین شهر تاریخی پرینه دارای طبیعت بسیار زیبا و جذاب و خیره کننده ای می باشد.

به دلیل اینکه این شهر در گذشته دارای تجارت بسیار خوبی بوده است و از رونق اقتصادی بالایی برخوردار بوده است، توانسته است به یک شهر مهم تبدیل شود. امروزه افراد بسیار زیادی از اقصی نقاط کشور برای دیدن این شهر تاریخی به کشور ترکیه سفر می کنند تا بتوانند بهتر و بیشتر با تاریخ ملت های گذشته و آداب و رسوم و نحوه ی زندگی و اقتصاد این کشور به خوبی مطلع شوند و از تجربه های اقتصادی آن استفاده نمایند و باعث رونق اقتصادی سرزمین خود شوند.

شهر تاریخی پرینه از دیدنی های کوشی آداسی

مسجد عیسی بیگ از دیدنی های کوشی آداسی

یکی از دیدنی های کوشی آداسی و ازمکان های بسیار زیبا و جذابی که دارای معماری های خیره کننده ای می باشد و قدمت بسیار زیادی دارد و در قرن ۱۴ توسط بهترین معماران و مهندسان ساخته شده است، مسجد عیسی بیگ است که در این قسمت می خواهیم درباره معماری های بسیار زیبا و جذاب و همچنین تاریخچه بسیار جذاب این مسجد با شما سخن بگوییم و آن را به طور کاملی برای شما معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید  مکان های دیدنی بدروم

معماری این مسجد بسیار جالب می باشد. برخلاف مسجد های دیگری که در ذهن مسافران عزیز می باشد، این مسجد دارای درب و پنجره های بسیار زیادی بوده است که به صورت نامتقارن قرار گرفته است. در درب ورودی این مسجد یک کتیبه بسیار بزرگ وجود دارد که در آن کتیبه، حدیث هایی از خداوند حک شده است.

از مشخصات بسیار بارز دیگری که می توانیم برای این مسجد ذکر کنیم این است که دارای مناره های بسیار زیبا و بلند می باشد که توسط بهترین فیروزه ها تزیین شده است و نمای زیبا و جذابی به این مسجد داده است و دارای چند درب ورودی می باشد که روی این درب ها تاج های بسیار زیبایی قرار گرفته است.

مسجد عیسی بیگ ازدیدنی های کوشی آداسی

بازار کوشی آداسی

افراد زمانی که به مسافرت می روند دوست دارند از بازارهای متنوعی که هر شهر برای خود دارد، دیدن نمایند و بتوانند با سوغاتی های این شهر نیز به طور کامل آشنا شوند. شهر ساحلی کوشی آداسی یکی از شهرهایی است که سالانه تعداد زیادی از مسافران را دارد. بازار کوشی آداسی یکی از مهم ترین بازار های کشور ترکیه می باشد که دارای مراکز خرید و پاساژ های بسیار زیبایی می باشد که توانسته است رونق این شهر را چندین برابر کند. در این قسمت درباره‌ی چند مرکز خرید و بازار مهم این شهر با شما سخن می گوییم. درباره‌ی بهترین بازار ها و مراکز خریدی که در این شهر وجود دارد توضیح مختصری را برای شما بیان می کنیم.

اولین بازاری که می‌خواهیم آن را در این قسمت معرفی نماییم، بازار بزرگ کوشی آداسی می باشد. دارای فروشگاه های بسیار متنوعی بوده است که در این فروشگاه ها بهترین جنس ها وجود دارد که دارای برند های معروف و بین المللی می باشد.

این مراکز خرید نزدیک اسکله قرار دارند و سالانه مسافران بسیار زیادی از این بازار دیدن می کنند. به دلیل برخورد بسیار مناسبی که مغازه داران این بازار بزرگ با خریداران دارند، بیشتر خرید های مسافران از این بازار صورت می‌گیرد. معمولاً مغازه داران با چای و قهوه ترک از خریداران پذیرایی می کنند. در این صورت است که خریداران با رضایت کاملی خرید خود را انجام می دهند.

مرکز خرید اسکالانوا

بازار بزرگ دیگری که در این قسمت می توانیم به آن اشاره مستقیمی داشته باشیم، مربوط به مرکز خرید اسکالانوا کوشی آداسی می باشد. بازار بسیار زیبا و جذابی است که در آن کافه ها و رستوران های بزرگی وجود دارد. عزیزان می توانند در فصل تابستان از کافه های این مرکز خرید لذت کافی را ببرند. به دلیل اینکه این بازار دارای جنس های با قیمت مطلوب و مقرون به صرفه ای است، باعث شده است که خرید در این بازار توسط خریداران چندین برابر شود.

بیشتر بخوانید  جاذبه های گردشگری وان

همچنین این بازار بهترین جنس ها را دارد و افرادی که مایل هستند سوغات ترکیه را خریداری کنند می توانند به مغازه های بسیار بزرگ و متنوعی که در این بازار و مرکز خرید وجود دارد، مراجعه نمایند و خرید خود را انجام دهند. همچنین از کافه ها و نوشیدنی های بسیار خوشمزه ای که در این بازار ها وجود دارد نهایت استفاده را کنند.

جزیره کبوتر

جزیره کبوتر

یکی از مهم ترین مکان های دیدنی های کوشی آداسی، جزیره کبوتر می باشد. دارای آب و هوای بسیار مطلوب و ییلاقی است که در میان مسافران از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. در این قسمت می خواهیم به بررسی و شرح این جزیره ی بسیار زیبا و دل انگیز بپردازیم.

به دلیل مهاجرت دسته جمعی کبوتران به این جزیره بسیار زیبا، نام جزیره کبوتر را بر روی آن گذاشته اند. ولی بیشتر شهرت جزیره زیبای کبوتر به خاطر بناهای تاریخی بسیار زیادی می باشد که در این جزیره وجود دارد. قدمت تاریخی این جزیره بسیار زیبا و آرامش بخش مربوط به دوره عثمانی می باشد که در آن دوره از این جزیره به عنوان یک مقر نظامی استفاده می شده است. یکی از جاذبه های دیدنی بسیار مهم شهر کوشی آداسی می باشد که دارای طلوع و غروب بسیار دل انگیزی می باشد که سالانه مسافران بسیار زیادی در زمان طلوع و غروب خورشید در این جزیره حضور پیدا می‌کنند تا بتوانند از طلوع و غروب دل انگیز خورشید در این جزیره بسیار زیبا بهره مند شوند.

منطقه بندرگاه

منطقه بندرگاه

در این قسمت می خواهیم درباره منطقه بندرگاه  شهر کوشی آداسی توضیحاتی را برای شما بیان کنیم. شما را با منطقه بندرگاه آشنا نماییم. این منطقه از دیدنی های کوشی آداسی و از مساحت بسیار بالایی برخوردار می باشد. دارای شهرهای تاریخی بسیار زیادی است و گویای تاریخ این کشور است. به همین دلیل است که منطقه بندرگاه از جایگاه ویژه از نظر اقتصادی و تاریخی برخوردار است.

از دیگر اطلاعات مهمی که می توانیم درباره منطقه بندرگاه در خدمت شما خوانندگان عزیز قرار دهیم، مربوط به بازار های بسیار زیادی می باشد که در منطقه بندرگاه وجود دارد. در این بازارها بهترین اجناس مورد نظر شما وجود دارد که عزیزان می توانند برای تهیه ی این محصول به این منطقه مراجعه کرده و بهترین اجناس را خریداری نمایند.

همچنین افرادی که به دنبال خرید عمده ی پوشاک می‌باشند و می خواهند که یک زمینه کسب و کار برای خود ایجاد کنند، می توانند به این منطقه مراجعه نمایند. بهترین اجناس را با قیمت مطلوبی خریداری نمایند. به همین دلیل است که سالانه مسافران زیادی برای خرید عمده ی پوشاک زنانه و مردانه و همچنین بچگانه به این منطقه سفر می کنند.

۵/۵ - (۱ نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *