شیک ترین هتل های کوش آداسی

اگر تصمیم گرفته اید از میان شهرهای کشور ترکیه کوش آداسی را برای تفریح انتخاب کنید بدانید که یک گزینه بسیار مناسب را برای سفر و تفریح انتخاب کرده اید. چون در کوش آداسی هتل های بسیار زیاد و با کیفیتی وجود دارد که پذیرای گردشگران از تمام نقاط دنیا هستند. در ادامه به معرفی شیک ترین هتل های کوش آداسی می پردازیم.

با یک بار سفر کردن به کوش آداسی عاشق این مکان خواهید شد. در آنجا شما علاوه بر هتل های شیک، مراکز خرید بسیار زیبا و مجلل، دریای بسیار تمیز با جذابیت های فوق العاده را خواهید دید. اگر بخواهیم در مورد نام کوش آداسی توضیحاتی را عنوان کنیم و بدانیم چرا به این نام خوانده می شود جالب است بدانید کوش آداسی را وقتی از بالا نگاه می کنیم به یک پرنده شباهت دارد و به دلیل همین شباهت کوش آداسی نام گرفته است.

این شهر همانند یک جزیره است با چشم اندازهای بی نظیر و فوق العاده زیبا که در اطراف آن هتل های زیادی با انواع امکانات و تنوع برای گردشگران ساخته شده است که دارای قیمت های مناسبی می باشد. شما در آنجا می توانید از هتل های معمولی تا بسیار لوکس چند ستاره را برای اقامت خودتان انتخاب و رزرو کنید. تا آخر این مقاله با همراه باشید تا شما را با این هتل ها آشنا کنیم .

شیک ترین هتل های کوش آداسی

هتل رامادا یکی از شیک ترین هتل های کوش آداسی

یکی از شیک ترین هتل های کوش آداسی هتل رامادا می باشد. این هتل از نظر دسترسی و موقعیت شهری نزدیک ترین مکان به کوس آداسی است. این هتل از نظر رتبه بندی ۵ ستاره بوده و حدودا فاصله آن تا شهر کوش آداسی یک کیلومتر عنوان شده است. کوش آداسی با دریای اژه همجوار است. هتل رامادا که در این بخش وجود دارد دارای ساحل مختص به خود می باشد. این سواحل فوق العاده تمیز و دارای چشم انداز بی نظیر در هنگام طلوع یا غروب آفتاب می باشند.

تمامی امکانات و چشم انداز زیبای این هتل آن را از دیگر نمونه های مشابه متمایز کرده است. در این هتل امکانات تفریحی و ورزشی بسیار مناسبی برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است که به طور شبانه روز گردشگران می توانند از آنها استفاده کنند.‌ علاوه بر این در هتل رامادا رستوران و کافه هایی وجود دارد که با انواع غذاهای بین المللی و ترکی از میهمانان خود پذیرایی می کنند.‌

هتل رامادا یکی از شیک ترین هتل های کوش آداسی

هتل فانتاسیا دلوکس

یکی از شیک ترین هتل های کوش آداسی فانتاسیا دلوکس است. فضای داخلی این هتل دارای دیزاین فوق العاده جذاب و زیبایی است. این هتل از نظر رتبه بندی ۵ ستاره است. این هتل در سال ۲۰۰۶ تعمیر و باز سازی شده است. مسئولان شهری کوش آداسی در این سال هزینه هنگفتی را برای این هتل صرف کرده اند تا آن را بسیار آنتیک و مجلل کنند و در این امر آنها بسیار موفق عمل کرده اند. سایت رسمی این هتل عکس های فوق العاده جذابی را از انواع خدمات و امکانات آن منتشر کرده است که چشم هر بیننده را شیفته خود میکند.

بیشتر بخوانید  بهترین هتل های بانکوک

این هتل دارای استخر مختص به خود و یک فضای باز است که گردشگران به راحتی و بدون محدودیت به آن دسترسی دارند. اتاق های این هتل دارای شبکه های بین المللی، وای فای و اینترنت رایگان، نور و تهویه بسیار مناسب است.

پنجره های این اتاق ها به گونه ای تعبیه شده است که با کنار زدن پرده ها شما یک چشم انداز فوق العاده بی نظیر را از دریای اژه خواهید داشت. علاوه بر این هتل فانتاسیا دلوکس دارای سالن ورزش، زمینی برای ورزش مهیج تنیس، سونا و جکوزی و حمام ترکی به همراه ماساژ را دارا می باشد. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی شهر تاریخی قرار گرفته است که افسوس یا همان (خانه مریم مقدس) نامیده می شود.

هتل فانتاسیا دلوکس

هتل سی لایت یکی از شیک ترین هتل های کوش آداسی

یکی دیگر از هتل های لوکس در کوش آداسی هتل سی لایت است. این هتل گزینه مناسبی برای سخت پسندان است. چون این مجموعه نیز دارای رتبه بالایی از نظر امکانات و خدمات رسانی به میهمانان است. هتل سی لایت یک هتل بسیار آرام و دنج در نزدیکی ساحل است. این مجموعه دارای فضای سبز بسیار زیبایی است که میهمانان می توانند از تماشای این منظره زیبا لذت ببرند.

این هتل مانند دیگر هتل های کوش آداسی دارای سایت رسمی است که تمامی خدمات و امکانات این هتل بر روی سایت قرار گرفته است. ما به اختصار به برخی از امکانات اشاره می کنیم. اتاق هایی بسیار تمیز که به طور روزانه نظافت می شوند، مکان هایی برای سرگرمی و بازی کودکان، سالن ورزش برای بزرگسالان، ساحلی که مختص به هتل سی لایت است و صرافی. شما می توانید در ساحل هتل سی لایت دوچرخه سواری کنید این دوچرخه ها به طور رایگان در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

اعضای کادر هتل بسیار خوش برخورد بوده و به زبان انگلیسی هم می توانند مکالمه کنند. این هتل دارای رستوران و کافه هایی است که به راحتی در دسترس میهمانان قرار دارد. در آن انواع غذاها با کیفیت بسیار بالا برای گردشگران عرضه می شود. در برخی از این رستوران ها عذای محلی ترکی، یا در صورت تمایل می توانید انوع غذاهای دریایی را سرو کنید. هتل سی لایت دارای اتاق هایی با انواع متراژ بزرگ و کوچک است که فضای داخل آن دارای چیدمان بسیار زیبا با رنگ های جذاب است.

هتل سی لایت یکی از شیک ترین هتل های کوش آداسی

هتل پالم وینگز افسوس

یکی از لوکس ترین هتل های کوش آداسی هتل پالم وینگز افسوس است. این هتل با ساحل همجوار است و دارای استخرهای فراوان می باشد. شما در این مکان فضای سبز جنگلی بسیار زیبا را مشاهده خواهید نمود. هتل پالم وینگز افسوس دارای ساحلی بسیار تمیز است که فضای آن چیزی معادل ۵۰۰ متر می باشد. در این سواحل شما می توانید از صندلی های ریلکسی یا تخت هایی که دارای سایبان هستند به صورت رایگان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  تفریحات کیش

در این مجموعه شما می توانید هر گونه ورزش آبی یا تفریحات آبی که در ذهن دارید را انجام دهید. هتل پالم وینگز دارای کادر بسیار خوش برخورد است که می توانند به زبان های مختلف دنیا صحبت کنند و با میهمانان ارتباط بگیرند. این مجموعه دارای اتاق های مختلف در متراژ گوناگون است که فضای داخلی آن دارای دیزاین شیک و مجلل است.

این اتاق ها دارای اینترنت رایگان، مبلمان تمیز و خوش رنگ، صندلی های ریلکسی، مینی بار، دستگاه قهوه ساز، لوازم آرایشی بهداشتی، خشکشویی و… می باشد. فاصله این هتل با مکان های معروفی که در کوش آداسی قرار دارند بسیار کم است. گردشگران به راحتی می توانند به این مکان ها دسترسی داشته باشند. از جمله این بناهای معروف که بازدید از آنها خالی از لطف نیست خانه مریم مقدس است که حدودا در ۹ کیلومتری هتل پالم ویگنز افسوس قرار دارد.

هتل پالم وینگز افسوس

هتل دبل تری بای هیلتون

این هتل در کوش آداسی بسیار معروف و شناخته شده است. یکی از سیاست هایی که مدیریت این مجموعه برای استقبال بیشتر گردشگران در نظر گرفته این است که میهمانانی که بیشتر از دو شب در این هتل باشند می توانند از تخفیفات ارائه شده بهرمند شوند.

اگر بخواهیم از طریق فرودگاه و پرواز هوایی به این هتل برویم می توانیم از فرودگاه ازمیر با تاکسی به این نقطه سفر کنیم. مسافت تخمین زده شده چیزی حدود ۷۰ کیلومتر است. شما در این هتل می توانید از انواع امکانات تفریحی و ورزشی که در فضای داخلی و بیرونی هتل برای گردشگران در نظر گرفته شده است استفاده کنید که برخی از آنها رایگان هستند. در هتل دبل تری بای هیلتون تلاش شده به خوبی برای تمامی کسانی که به این مکان مراجعه می کنند امکانات مناسب ارائه شود.

در این هتل پنج ستاره شما می توانید از شنا کردن در استخرهای سر پوشیده و باز رایگان استفاده کنید. هتل دبل تری بای هیلتون اتاق های بسیار تمیز با نور و فضای فوق العاده جذاب که مستر هستند وجود دارد. نظافت این اتاق ها روزانه انجام شده و امکاناتی مانند تخت های دونفره، تک نفره، مبلمان و پرده های خوش رنگ، در نظر گرفته شده است.

این مجموعه دارای رستوران و کافه های بسیار جذاب با دیزاین فوق العاده است که شما می توانید در آنجا غذاهای بین المللی را سرو کنید. هتل دبل تری بای هیلتون به مکان های معروف کوش آداسی بسیار نزدیک است. شما به راحتی می توانید از این مکان ها دیدن کنید .

هتل دبل تری بای هیلتون

هتل لو بلو یکی از شیک ترین هتل های کوش آداسی

هتل لاکچری کوش آداسی که از نظر رتبه بندی در سطح بالایی قرار دارد و خدمات یو آل را ارائه می کند هتل ریزورت لو بلو است. این هتل دارای امکانات رفاهی و گردشگری بسیار خاص و مناسبی برای میهمانانش می باشد. از جمله امکانات رفاهی شامل: پارکینگ اختصاصی هتل، پذیرفتن مسافران در طول شبانه روز، صرافی برای تبدیل ارز، انواع خدمات بهداشتی، مکان های بسیار سرگرم کننده و مهیج برای نگهداری از کودکان، وای فای و اینترنت. این هتل دارای اتاق های گوناگون در متراژهای مختلف است که برخی دارای تخت های دونفره و یک نفره می باشد.

بیشتر بخوانید  بهترین هتل های اصفهان

برخی نمونه های با متراژ بالاتر دارای بالکنی هستند که چشم انداز بی نظیری رو به دریا و جاذبه های کوش آداسی دارد. هتل لاکچری ریزورت لو بلو با چیدمان بسیار مجلل اتاق ها یک فضای رمانتیک را برای میهمانان تداعی می کند. در این هتل رستوران و کافه ها و بوفه هایی وجود دارد که خدمات با کیفیتی را به مسافران ارائه می کنند.

شما در این رستوران ها می توانید انواع غذاهای دریایی را سرو کنید در برخی از ساعات طول روز مسافران می توانند در کنار استخرهای روباز انواع نوشیدنی را سفارش داده و در کنار عزیزانشان میل کنند . در هتل ریزورت لو بلو انواع تفریحات ، ورزش های آبی ، حمام ترکی ، شنا ، دوچرخه سواری ، آرایشگاه ، خشکشویی ، و … وجود دارد لازم است بدانید این هتل ساحلی مختص بانوان دارد .

هتل لو بلو یکی از شیک ترین هتل های کوش آداسی

هتل پاین بی

هتلی لوکس در کوش آداسی که روزانه میهمانان زیادی در آنجا پذیرش می شوند پاین بی نام دارد . این هتل دارای یک بنای عظیم است وسعت این فضا چیزی بالغ بر ۴۲۰ هزار متر مربع عنوان شده است . این هتل دارای اتاق هایی با اندازه های کوچک و بزرگ بوده که در آنجا تهویه ، نور مناسب ، سیستم سرمایشی و گرمایش بخوبی برای گردشگران در نظر گرفته شده است .

هر اتاق دارای فضای تراس می باشد که در آنجا گل های طبیعی و مصنوعی برای زیبایی و جلوه ی بیشتر بکارگیری شده است در صورت تمایل میهمانان می تواند غذایهاشان را در فضای باز تراس میل کنند برنامه های تفریحی و سرگرم کننده ی این هتل برای میهمانانش در بعداز ظهر و کنار ساحل به وسیله ی گروه های نمایشی برگزار می شود .

در صورت نیاز کودکان می توانند در فضاهایی که برای آنها ساخته شده است به تفریح و بازی بپردازند هتل پاین بی دارای رستوران های مختلف است که در آنجا انواع غذاهای محلی ، ترکی ، بین المللی سرو می شود . گردشگران می توانند از انواع تفریحات ساحلی ، ورزش های آبی ، در ساحل اختصاصی این هتل بهرمند شوند این هتل در کاملیمانی قرار دارد .

در صورتی که تمایل داشته باشید به کشور ترکیه سفر کنید و کوش آداسی را از نزدیک ببینید و در یکی از هتل های لوکس آن خاطرات خوشی را رقم بزنید به آژانس مسافرتی ما مراجعه کنید و در تور ارزان کوش آداسی با ما همسفر شوید .

به این مطلب چه امتیازی میدی ؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *