مراکز خرید اسپانیا در تمام جهان زبانزد است و کشور اسپانیا، کشوری زیبا با پیشینه تاریخی قوی و در مرکز اروپا قرار دارد. این کشور در ردیف کشورهای شینگن بوده و بسیار زیبا و دارای مردمانی شیک پوش، مدرن و مهاجرپذیرترین کشور دنیا محسوب می‌شود. این کشور یک شبه جزیره در جنوب غربی اروپا است که با فرانسه و آندورا و پرتغال همسایه است و قسمت های دیگر آن به آب منتهی می‌شود که دارای آب و هوایی بسیار مناسب برای گردشگری، تفریح ،خرید، زندگی، تحصیل و کار می باشد.

مراکز خرید اسپانیا بسیار شیک و جذاب و پر از وسایل لوکس و گران قیمت هستند. این کشور به دلیل داشتن مراکز لوکس و شیک و در عین حال نه چندان گران، زبانزد عموم مردم است. شهر مادرید که به عروس شهرهای اسپانیا معروف است، دارای پاساژهای شیک و مجلل است که چون نگینی می درخشد و هر مسافری را به سوی خویش جذب می کند.

شهر مادرید یکی از بزرگ ترین شهرهای اروپاست که دارای مراکز خرید بی شماری برای جذب مسافر و گردشگر می باشد که اغلب با توجه به فرهنگ و قدمت تمدن این کشور مردم تمایل به مسافرت به مادرید را در سر دارند.

مراکز خرید اسپانیا

بهترین مراکز خرید اسپانیا کدامند؟

مراکز خرید اسپانیا به قدری زیاد هستند که نمی توان به بیان تمامی آنها پرداخت و به جذابیت های اسپانیا افزوده است که ویزای شینگن نیازمند سفر است، برای مثال مرکز خرید دیاگونال مر بارسلونا یکی از بهتراین مراکز خرید اسپانیا است که حدود ۱۵۰ مغازه در مساحتی حدود هشتاد هزار متر مربع است که دارای پارکینگ رایگان، سینما و مرکز نمایش فیلم، آژانس و… است که به نظر می رسد برای مسافران گزینه خوبی باشد.

مرکز خرید لاس آرناس بارسلونا دارای شاهکار معماری بوده و نمای جذاب و درخشانش هر فرد و یا مسافر و جهانگرد را به سوی خود جلب می کند، این مرکز به شکل گرد می باشد و کارناوال ها، جشن ها و مراسم رقص در این مکان برگزار می شود. این مجتمع خرید ابتدا یک مجتمع گاو بازی بوده است که تغییر کاربری داده شده است. در طبقه پایانی شما می توانید با نمای بسیار جذاب از بالا شهر بارسلونا را ببینید.

بیشتر بخوانید  محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان

زانادو مادرید

مرکز خرید زانادو مادرید یکی دیگر از مراکز خرید اسپانیا است که دارای سینما و رستوران بوده و حدود ۲۵۰ فروشگاه در این مکان فعالیت دارند و دارای مرکز تفریحی و پیست اسکی می باشد که علاقمندان به این مرکز مراجعه می کنند، پارک کوچکی دارد و برای کودکان خدمات تفریحی ارائه می دهد و همچنین دارای رستوران های متعدد و سینما نیز است. این مرکز خرید دارای تمام امکانات سفر یک روزه مانند سرو غذا و محل استراحت بوده و مسافران می توانند استراحتی کوتاه داشته باشند.

مرکز خرید سناتور یکی از بهترین مکان های خرید در مادرید است که انواع لوازم تزئینی و دکوری در آن فروخته می شود و فرد می تواند از کوچک ترین لوازم تزئینی تا بزرگ ترین را خریداری کند. پرینچیپه پیو در وسط شهر مادرید واقع شده است. این مرکز هر روز هفته به کار مشغول بوده و در روزهای یکشنبه تعطیل است. دارای امکانات کامل رفاهی بوده و برای تمام نیازهای مسافر و گردشگر امکاناتی مانند رستوران ، کافه و… در نظر گرفته شده تا فرد در حین گشت و گذار دچار استرس نشود.

مرکز خرید پرینسیپه پیو مادرید

مرکز خرید پرینسیپه پیو مادرید

مراکز خرید اسپانیا شهرت بسیاری دارند که پرینسیپه پیو مادرید یکی از آنها است که در شهر مادرید قرار دارد و به کاخ سلطنتی آلموندا نزدیک بوده و دارای بهترین موقعیت مکانی و فضای شیک و جذاب با جلوه های امروزی می باشد. این مرکز خرید دارای فروشگاه های لباس، تجهیزات الکترونیکی مانند موبایل تبلت، لپ تاپ، لوازم آرایشی، ساعت و عینک و.. می باشد.

مرکز خرید ای بی سی سرانو مادرید

مراکز خرید اسپانیا شامل ای بی سی سرانو است که در مرکز شهر مادرید قرار گرفته و به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در نظر گرفته شده است که بین خیابان کاله سرانو و باغ ملی مادرید قرار دارد. این مرکز، تجاری ترین بخش مادرید است که تاجران رفت و آمد می کنند و انواع عتیقه جات و کیف و کفش، جواهرات و انواع تلفن همراه به فروش می رسد. این مرکز خرید در یکی از خیابان های شیک مادرید بنا شده و بزرگ ترین مکان برای خرید و فروش عتیقه می باشد.

مرکز خرید ال کورت مادرید

مرکز خرید ال کورت مادرید

مراکز خرید اسپانیا شامل مرکز خرید ال کورت مادرید نیز است که یکی از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای مادرید است که تاجران و خریداران به آنجا رفت و امد می کنند. این مرکز دارای شعبه های زیادی در کل شهر مادرید می باشد. وقتی به این مرکز مراجعه می‌کنید خیالتان راحت است که هر جنس و محصولی را می‌توانید برای خرید پیدا نمایید. تمام فروشگاه های این مرکز با کیفیت و دارای خدمات بسیار خوبی هستند. شاید در این فروشگاه یا مرکز خرید مقداری قیمت جنس بالاتر باشد اما اجناس این مرکز خرید بسیار با کیفیت و در سطح عالی قرار دارند.

بیشتر بخوانید  بهترین هتل های هند

ال کورت دارای شعباتی است که با شعبه اصلی هیچ تفاوتی نداشته و به صورت اینترنتی از جهت فروش و خرید و اجناس در ارتباط هستند و به طور مثال قیمت یک جنس در تمامی فروشگاه ها به یک قیمت فروخته می شود و هیچ کس نمی تواند ادعایی در مورد قیمت شعب داشته باشد.

مراکز خرید بارسلون

مراکز خرید بارسلون

مراکز خرید اسپانیا در شهر بارسلون نیز وجود دارد. شهر زیبای بارسلون با داشتن بهترین و مناسب ترین هوا و امکانات، بهترین شهر برای خرید است. به علت داشتن همین ویژگی در میان مسافران محبوب است. این شهر در مقایسه با شهرهای دیگر اروپا ارزان تر بوده و بیشتر مسافران برای خرید این شهر را انتخاب می کنند.

مرکز خرید پسیج دگرا سیا یکی از مراکز ارزان است که در منطقه پلازیا منطقه‌ای متوسط در اسپانیا است. در این مرکز هزاران فروشگاه قرار دارد که تمام اجناسی که فکرش را بکنید در این مرکز به فروش می رسد و قیمت های مناسبی نیز دارد.

بزرگ ترین و پر مسافرت ترین مرکز خرید در شهر بارسلونا، مرکز خرید کومرشال است. تمام خیابان های شهر بارسلونا به این مرکز خرید منتهی می شوند. این مرکز خرید دارای فروشگاه های زیادی مانند لوازم آرایشی، موبایل، کیف وکفش، مراکز خرید لباس و… است.

مرکز خرید ال کورته بارسلون هم یک مرکز خرید بسیار شیک است. در اطراف این مرکز خانه های قدیمی و کلاسیک هم دیده می شود که مورد توجه مسافران قرار می گیرد. قیمت اجناس در این مرکز بسیار بالا بوده و بسیار لوکس می باشند و اغلب سفارشی می باشند.

مراکز خرید واقع در بارسلون بسیار شیک و جذاب هستند. اگر به سواحل بارسلون سر بزنید، مرکز خرید دیاگونال مار یک مرکز خرید ساحلی است که چشمان مسافران را نوازش داده و هر مسافری علاوه بر دریا و ساحل می تواند از این مرکز در ساحل خرید نماید اما در این مرکز اجناس گران و سرسام آور هستند و البته کیفیت های خوبی دارند.

مهم ترین مراکز خرید ارزان قیمت اسپانیا

مهم ترین مراکز خرید ارزان قیمت اسپانیا

مرکز خرید جاردین در مرکز شهر قرار داشته و مناسب مسافران می باشد. اغلب به جهت ارزان بودن مسافران به این مکان برای خرید سوغات و پوشاک مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید  بهترین رستوران های اصفهان

یکی دیگر از مراکز خوب و کامل که مسافران بتوانند از آن استفاده کنند، مرکز خرید سناتور است که در کنار فروشگاه های متعدد از برند های معروف جهان قرار دارد. امکاناتی مانند کافه، رستوران و… در آن دیده می شود. یعنی مسافر می تواند تمام چیزهایی که نیاز دارد مانند پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم برقی، کیف، و… خریداری نماید. اما به دلیل ازدحام جمعیت در این مکان توصیه می شود چنانچه برای شما میسر است وسط هفته به این مرکز زیبا مراجعه کنید.

یکی دیگر از مراکز خرید که بسیار جالب و مناسب مسافران و توریست می‌باشد، مرکز بیلبائو است. این مرکز خرید یک پاساژ دو طبقه از وسایل مورد نیاز مسافران مانند پوشاک و وسایل تزئینی، جواهرات، انواع سوغاتی های کوچک و بزرگ و… است. معمولا به جهت مناسب بودن قیمت، مسافران بیشتری به این مرکز برای خرید سوغاتی مراجعه می کنند. یکی دیگر از مراکز خرید ماکینیستا است که در کاتالونیا قرار دارد. یک محدوده با ۲۲۵ مغازه بی سقف است که انبوه فروشندگان مشغول به کار هستند.

۵/۵ - (۱ نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *