هتل های 5 ستاره بدروم

هتل های ۵ ستاره بدروم بسیار زبانزد می‌باشد و در کشور ترکیه هتل های مختلفی وجود دارد. در واقع کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که توریستی می‌باشد و هر ساله تعداد بسیاری از افراد در کشورهای مختلف وارد این کشور می‌شوند.

از این رو این کشور توانسته است یک شهر توریستی به شمار برود و هر ساله پیشرفت و رفاه کشور خود را افزایش می دهد تا بتواند با جذب توریست هم درآمد بسیار عالی را به خود اختصاص دهند از این رو این افراد در کشور بدروم هتل های مختلفی را با تجهیزات عالی تاسیس می‌کند تا بتواند از مسافران خود پذیرایی می‌کند و یک میزبان خوبی برای آنها شوند.

امروزه معروف ترین هتل های بدروم وجود دارد که امکانات و رفاه و همچنین بهداشت بسیار عالی دارد و شما می توانید در مکان‌هایی که برای ثبت نام اینترنت اقدام کنید بهترین هتل ها را در نظر بگیرید و یا می توانید به سایت های مختلفی مراجعه کنید و با معروف ترین هتل های بدرون آشنا شوید و آن هتل‌ها را برای اقامت خود در کشور بدروم در نظر بگیرید.

وقتی شما درهپ سایت ها انواع مختلفی از هتل‌های پیشرفته را مشاهده کردید می‌توانید از آژانس های مسافرتی درخواست کنید که توی را که خریداری می کنید دوست دارید در این هتل اقامت داشته باشد و آنها امکان ایجاد درخواست شما را فراهم می‌کنند. هتل های ۵ ستاره بدروم خدمات ویژه‌ای را به شما ارائه می دهند که هر مسافری دوست دارد با در نظر گرفتن هزینه‌های بسیار زیاد از خدمات ویژه هتل ها برخوردار باشند.

انواع مختلفی از هتل ها در آنتالیا وجود دارد که هر کدام از آنها از نظر شکل ظاهری و ساختار درونی با یکدیگر متفاوت هستند و همچنین بعضی از این هتل ها در یک موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار گرفته اند و هر کدام از این هتل‌ها از امکانات و خدمات ویژه برخوردار هستند که از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت است.

هتل های 5 ستاره بدروم

هتل ریکسوس بدروم

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره بدروم، ریکسوس می باشد که در منطقه ساحلی شهر قرار دارد. در نتیجه یک انتخاب بسیار مناسب برای مسافران می باشد. به دلیل داشتن موقعیت مکانی مناسب دسترسی آن برای بیشتر گردشگران بسیار آسان می باشد.

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل ریکسوس بدروم بسیار مناسب می باشد. در نتیجه اوقات خوبی را برای مهمان ها به وجود می‌آورد. از ویژگی های برجسته این هتل داشتن اینترنت رایگان در همه اتاق ها بوده و همچنین نظافت روزانه و سایر امکانات به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مهمان ها قرار خواهد گرفت.

از دیگر امکانات این هتل می توان به تلویزیون صفحه تخت، حمام با لوازم بهداشتی و قفسه های لباس اشاره نمود. همچنین امکانات تفریحی در این هتل نیز وجود دارد مانند سالن بولینگ قایقرانی و پارک آبی میباشد. در این هتل شش استخر روباز همراه با یک استخر سرپوشیده وجود دارد و علاوه بر آن استخرروباز فصلی دارای امکانات تفریحی زیادی مانند سرسره آبی و اتاق بخار نیز می باشد.

بیشتر بخوانید  بهترین هتل های هند

اگر شما با خودروی شخصی به این مکان آمده باشی می توانید از پارکینگ های آن به صورت رایگان استفاده کنید و ماشین هایتان را در آنجا پاک نمایید و همچنین برای خرید لوازم و سوغات نیز می‌توانید حتماً از فروشگاه‌هایی که در اطراف آن وجود دارند خرید کنید.

لابی هتل مکانی بسیار مناسب برای استراحت کوتاه مدت می باشد و با توجه به اینترنت در این هتل کاملا رایگان می باشد شما می توانید با خیال راحت به کارهای اینترنتی و روزمره خود بپردازید.

هتل ریکسوس بدروم

هتل وگ بدروم یکی از هتل های ۵ ستاره بدروم

یکی از لوکس ترین هتل های ۵ ستاره بدروم، هتل وگ است. یکی از زیبا ترین و ارزان ترین هتل های بدروم بوده که دارای استخر سرپوشیده و روباز می باشد. انواع خدمات ماساژ نیز در این هتل انجام می شود. مهمان ها می توانند از سونا، ساحل اختصاصی و حمام بخار آن نیز استفاده نمایند. در واحدهای اختصاصی این هتل بالکن و تراس مخصوص وجود دارد که به سوی دریا بوده و همچنین تمام اتاق‌های آن دارای اعتبار ویزیون نیز می باشد. مهمان ها می توانند اوقات بسیار خوبی را در این هتل سپری نمایند.

همچنین کلاس فوتبال نیز برای کودکان در این هتل وجود دارد. شما می‌توانید کودکان خود را در این کلاس‌ها بگذارید تا آنها نیز از اوقات فراغت خود لذت ببرند. فضای این هتل بسیار بزرگ می باشد. همچنین در مجاورت دریا و هتل های دیگر واقع شده است. شما هنگام ورود به محوطه با نمای زیبای آن مواجه می‌شوید که نشان دهنده یک هتل خاص و زیبا می باشد. این هتل بسیار لوکس می باشد و دارای امکانات و خدمات بسیار استثنایی بوده که توجه هر مسافر را به خود جلب می نماید.

می توان گفت هتل وگ بدروم تنوع بسیار زیادی از نظر غذا دارد. در نتیجه مسافران می‌توانند با توجه به سلیقه شخصی خود هر نوع غذا را سفارش دهند. این امر راه انتخاب را برای افراد بسیار بالا می برد.

هتل وگ بدروم یکی از هتل های 5 ستاره بدروم

هتل رویال آسارلیک

هتل رویال آسارلیک یکی از هتل های ۵ ستاره بدروم است. معماری این هتل به شکل یک کشتی تفریحی بزرگ می باشد که در کنار ساحل تفریحی بوده است. همچنین دارای ساحل اختصاصی می باشد که برای آفتاب گرفتن و استراحت بسیار مناسب می باشد.

این هتل دارای اتاق های بسیار زیادی می باشد. همچنین استراحتگاه ساحلی آن به سبک دریایی بوده که همه آنها دارای نور طبیعی، مبلمان و امکانات دیگر می باشد. اتاق های این هتل رو به دریا هستند و چشم انداز خوبی دارد. هر کدام از این اتاق ها دارای بالکن هایی هستند که مهمان ها می توانند در این بالکن ها نشسته و از دیدن دریا لذت ببرند.

خدمات بهداشتی و همچنین درمانی نیز در این هتل برای مهمان ها در نظر گرفته شده است. همچنین این هتل خدمات مراقبت از پوست نیز دارد. در صورت تمایل می توانید مشاوره هایی را در زمینه نگهداری از پوست و درمان شروع نمایید.

از دیگر امکانات موجود در هتل رویال آسارلیک بدروم مرکز تناسب اندام و ژیمناستیک، ماساژ، حمام ترکی، استخر گرم، سرویس رختشویی و خدمات دیگر بوده که کاملا رایگان می باشند. با توجه به اینکه هتل رویال در موقعیت مکانی مناسب قرار دارد راه دسترسی را برای گردشگران بسیار آسان نموده است. به همین منظور بیشتر مسافران بدون اینکه دچار مشکل شوند به راحتی می‌توانند این هتل را پیدا کنند و اقامت خوبی را داشته باشند. با توجه به خدمات رسانی بسیار مناسب این هتل، سالانه چند هزار گردشگر برای اقامت به آنجا مراجعه می کنند.

هتل رویال آسارلیک

هتل مارمارا بدروم یکی از هتل های ۵ ستاره بدروم

اگر شما به دنبال هتل لوکس بدروم می باشید ما به شما هتل مارمارا را معرفی می نماییم. شما با انتخاب این هتل و رزرو نمودن آن می‌توانید از تمام خدمات آن بهره مند شوید به گونه ای که تمام تفریحات و سرگرمی و همچنین استفاده نمودن از غذاها در سه وعده اصلی کاملا رایگان و بدون هزینه می باشد.

بیشتر بخوانید  مراکز خرید آلانیا

این هتل با فراهم کردن خدمات رفاهی برای گردشگران توانسته است افراد بسیار زیادی را با سلیقه های گوناگون به خود جذب نماید. هتل مارمارا در بدروم دارای استخر بسیار زیادی بوده و همچنین رستوران های زیادی نیز دارد. غذاهای محلی و بین المللی در آن جا سرو می شود. همچنین انواع مختلفی از پزشکان و پرستاران نیز در این هتل ها اقامت دارند که شما هنگام بروز هرگونه مشکل می توانید به آنها مراجعه نمایید.

هتل مارمارا بدروم یکی از بهترین و مناسب ترین هتل ها بوده و از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. دلیل اقامت بسیار زیادی از مهمان ها در این هتل داشتن امکانات خوب و همچنین نزدیک بودن به جاهای دیدنی بدروم و منطقه های زیبا و توریستی آن می باشد. به همین منظور اگر شما قصد سفر به این شهر را دارید حتما به شما توصیه می‌کنیم که این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایید.

هتل مارمارا بدروم یکی از هتل های 5 ستاره بدروم

هتل بیچ ریزورت

یکی از هتل های معروف بدروم که در بین مسافران بسیار شناخته شده می باشد هتل شیک بدروم به نام بیچ ریزورت است. از هر نظر بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های خانوادگی می‌باشد که پنج ستاره است. ارائه خدمات برای مهمان ها نیز در این هتل بسیار مناسب می باشد.

اتاق های لوکسی که در این هتل وجود دارند دارای بالکن های زیبایی می باشند که شما می توانید ساعت ها در این بالکن نشسته و به تماشای دریا بپردازید. از دیگر خدمات این هتل حمل و نقل آن می باشد به گونه ای که شما می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی آن استفاده کنید و به راحتی به مکان مورد نظر خود بروید. هنگام ورود به این هتل شما شاهد آبشار بسیار زیبایی می باشید که معماری منحصر به فردی دارد که نما و جلوه این هتل را دوچندان زیباتر نموده است.

این هتل دارای رستوران های متعددی می باشد که شامل غذاهای ایتالیایی، مکزیکی و ترکی بوده و توسط بهترین سرآشپز های ملل مختلف تهیه می‌شود تا مهمان ها از غذاهای که سفارش می دهند و لذت ببرند. اگر شما قصد رزرو این هتل را دارید حتما باید چند روز گذشته برای رزرو اقدام کنید. هر چه زودتر تماس بگیرید در اولویت قرار خواهید داشت.

بیشتر بخوانید  بهترین هتل های استانبول

قوانین های خاصی در این هتل وجود دارد که مهمان ها باید آنها را رعایت کنند. از جمله آن سیگار کشیدن می‌باشد که مهمان ها به جز محوطه به هیچ عنوان نباید در جای دیگر سیگار بکشند. همچنین ورود حیوانات خانگی نیز در این هتل ممنوع می باشد. کودکان بالای ۱۲ سال بزرگسال به حساب می‌آیند. در نتیجه باید هزینه ها را طبق افراد بزرگسال پرداخت کنند. این هتل تا مرکز شهر در کیلومتر راه دارد به همین منظور اقامت مناسب برای گردشگران به حساب می آید.

هتل بیچ ریزورت

هتل ال وینو بدروم یکی از هتل های ۵ ستاره بدروم

هتل ال وینو یکی از شیک ترین هتل بدروم بوده که روبه دریا قرار دارد. این هتل به اکثر خیابان ها و جاهای دیدنی دسترسی داشته که دارای ۱۰ طبقه بوده و یک محیط آرام و گرم را برای مهمان ها به وجود می آورد.

یکی از مزیت های بسیار خوب هتل ال وینو بدروم نزدیک بودن آن به مرکز خرید می باشد. در این منطقه نیز چندی رستوران و کافی شاپ وجود دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید. فرودگاه بین المللی بدروم نیز در فاصله ۱۵ کیلومتری این هتل قرار دارد. در نتیجه شما به راحتی می توانید به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و دیگر کارهای خاص بپردازید. امکانات شهری این هتل استخر، اینترنت و خیلی از موارد دیگر می باشد. همچنین در صورتی که نیاز به اتاق جلسه و کنفرانس داشته باشید نیز می‌توانید از آن استفاده نمایید.

هتل ال وینو بدروم یکی از هتل های 5 ستاره بدروم

هتل کمپینسکی بارباروس بدروم

هتل لوکس در بدروم به نام کمپینسکی بارباروس از هتل های عالی در بدروم می باشد. به صورت زنجیره ای بوده و یک هتل ساحلی بسیار جذاب می باشد که معماری های شکیلی را به خود اختصاص داده است.

با توجه به اینکه بیشتر هتل ها با توجه به موقعیتی که دارند سعی میکنند که بهترین امکانات را برای مسافران فراهم نمایند تا بتوانند خاطره خوبی را در ذهن آنها بسازند و هم اینکه در سال‌های بعدی نیز از این هتل استفاده کنند، تمام تلاش خود را می‌کنند که از لحاظ خدمات رسانی جزو اولین ها باشند که هتل کمپینسکی نیز از این امر مستثنی نمی باشد.

در هتل کمپینسکی بدروم رستوران های مختلفی وجود دارد. هر کدام با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد. به همین منظور افراد می توانند با خیال راحت غذای مورد نظر خود را سفارش دهند. رستوران اصلی هتل کمپینسکی پذیرایی مسافران را به صورت بوفه و در هر سه وعده غذایی انجام می دهد. همچنین رستوران دیگری نیز وجود دارد که غذاهای بین المللی را تقویت نموده و شما تنها در وعده غذایی ناهار می توانید آنها را سفارش دهید.

به این مطلب چه امتیازی میدی ؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *