معرفی بهترین هتل های آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار پر توریست و پر مسافر کشور ترکیه است که جز کشورهای آسیایی و اروپایی به حساب می‌ آید. به خاطر شرایط آب و هوایی مستعد و هم جوار بودن با دریای مدیترانه بسیار پرطرفدار است. در این مطلب قصد داریم درباره بهترین هتل های آنتالیا با شما صحبت کنیم و این هتل های مدرن را که در کشور ترکیه و شهر آنتالیا قرار دارد را به شما معرفی نماییم.

شهر آنتالیا مقصد گردشگری بسیاری از مسافرها به ترکیه است. حتماً باید هتل های درجه یک و مجهز آن را بشناسید تا بتوانید به این شهر سفری داشته باشید. پس با ما باشید تا بهترین هتل های آنتالیا را بشناسید.

معرفی بهترین هتل های آنتالیا

هتل لند آف لجندز یکی از بهترین هتل های آنتالیا

کشور ترکیه و شهر انتالیا یکی از بهترین مکان هایی است که سالانه جذب توریست بسیار بالایی دارد. این کشور از اقصی نقاط دنیا مسافر دارد. شهر آنتالیا هم یکی از مقصدهای بسیار مهم است که مردم برای سفر آنجا را انتخاب می‌ کنند.

در اینجا می خواهیم درباره بهترین هتل های آنتالیا با شما صحبت کنیم و این اطلاعات را به شما معرفی نماییم. یکی از این هتل های بسیار مجهز و بروز هتل Land of legends آنتالیا است. این هتل یکی از جدیدترین هتل های رکسوس در ترکیه می باشد. در شهر آنتالیا در فاصله ۲۷ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. هتل لند آف لنجدز یکی از بهترین هتل هایی که اقامت رویایی را به شما هدیه می دهد. هتل لند آف لجندز آنتالیا به دو قسمت پارک و هتل تقسیم می شود. شما می توانید از هر دو قسمت این هتل استفاده کنید.

این هتل طراحی اتاق و سوئیت های آن برگرفته از داستان های افسانه ای و فانتزی می باشد. یک سفر رویایی را به شما هدیه می دهد و می توانید به راحتی در این هتل زیبا اقامت داشته باشید. شب ها و روزهای بسیار لذت بخشی را در این هتل تجربه کنید.

امکانات رفاهی این هتل بسیار زیاد است. دارای سیستم تهویه بسیار عالی، دیوار های عایق صدا، تلویزیون ال ای دی، ایکس باکس و زمین بازی است. شهربازی، استخر، سونا و جکوزی و رستوران، لوازم بهداشتی رایگان، حمام و اتاق های فانتزی بسیار زیبا که می توانید بر اساس این اتاق‌ ها را انتخاب کنید. این هتل اتاق های با رنگ آبی و صورتی دارد که شما می توانید بر اساس جنسیت فرزندان تان اتاق های آنها را انتخاب کنید.

هتل لند آف لجندز یکی از بهترین هتل های آنتالیا

هتل سوسی ریزورت

هتل بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم هتل لاکچری سوسی ریزورت می باشد. این هتل هم در شهر آنتالیا واقع شده و جزو مجلل ترین هتل های رو به دریای مدیترانه می باشد. هتل دارای اتاق های بسیار گرم با دکوراسیون بسیار مدرن و کلاسیک و بالکن های بسیار زیبا است. منظره رو به دریای آن یکی از محبوب ترین اتاق هایی است که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد.

استخر دارای تجهیزات بسیار زیادی از قسمت نشیمن مجزا و حداکثر ظرفیت آن ۴ نفر است. ویلاهای زیبا و جذاب و رویایی آن که پنج خوابه هستند هم در این ساحل قرار دارد و دارای آشپزخانه، حمام، سونا، جکوزی و استخر جداگانه است.

بیشتر بخوانید  هزینه های سفر به ترکیه

از دیگر امکاناتی که می توان به این هتل اشاره کنیم این است که این هتل دارای هفت رستوران است. غذاهای ملل های مختلف در آن سرو می‌ شود. یک بوفه بین المللی دارد که شما می توانید از این رستوران و بوفه و انواع مختلف غذاهای اقصی نقاط دنیا را بخواهید. از طعم های بی نظیر غذا های آن لذت ببرید. همچنین از دیگر ویژگی های این هتل این است که دارای پارک، استخر آبی، خانه استیک، شیک و بار، ساحل مخصوص کودک و بزرگسال می باشد.

اگر شما قصد سفر به آنتالیا را داشته باشید تور های گردشگری این هتل بسیار شیک را به شما معرفی می کنند تا اقامت چند روزتان در شهر آنتالیا به خوبی صورت بگیرد. از فضای بسیار رمانتیک و زیبای این هتل استفاده ببرید و یک سفر هیجان انگیز را تجربه کنید.

هتل سوسی ریزورت

هتل کنکورد یکی از بهترین هتل های آنتالیا

از جمله بهترین هتل های آنتالیا که می توانیم نام ببریم هتل کنکورد دلوکس می باشد. این هتل یکی از مجهزترین و مدرن ترین هتل های آنتالیا است که امکانات رفاهی آن عالی است. در امتداد دریای مدیترانه قرار دارد و دارای آبشار در ۱۶ کیلومتری نمایشگاه آنتالیا قرار دارد. اتاق های بسیار شیک و زیبایی که چشم انداز آن رو به دریا می باشد مجهز است. اتاق با استخر و وای فای رایگان، تلویزیون های پیشرفته و جدید و اتاق های بسیار مجهز و لاکچری است.

از مهمترین ویژگی های هتل کنکورد دلوکس این است این نوع هتل دارای اتاق ها و سوئیت های وی آی پی می باشد. برخی از هتل ها اتاق‌ های آن دارای وان چرخدار و آشپزخانه مجهز است. دارای بار و رستوران های بسیار زیادی است که می توانید از آن استفاده کنید.

سالن ورزش های متعددی مانند سالن بولینگ یا کلوپ های شبانه هم در این هتل دایر است. دیگر ویژگی‌ ها و امکانات هتل کنکورد دلوکس می‌ توان به باشگاه ورزشی آن و زمین تنیس، استخر روباز، غواصی و جت اسکی در فضای دریایی و ساحلی این هتل اشاره کنیم که در دسترس همه قرار دارد.

این هتل در بهترین و زیباترین هتل های ساحلی میباشد که در کنار دریای مدیترانه احداث شده است. بسیار محیطی زیبا و چشم نواز و سرسبز دارد که به صورت اختصاصی در اختیار مسافران این هتل قرار می گیرد. تمام امکانات رفاهی آن برای مسافران این هتل کاملا رایگان است.

هتل کنکورد یکی از بهترین هتل های آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس

یکی از هتل های پنج ستاره آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس گلف است. این هتل که به شکل یک کشتی ساخته شده است خدمات بسیار مجهز و لوکسی دارد که باعث شده نسبت به هتل های دیگر مستثنی باشد.

این هتل دارای رستوران های متعدد، استخر روباز و سرسره آبی است که اتاق‌ های آن رو به ساحل است. هتل تایتانیک بالکن هایی رو به دریا دارد و می‌ توان به راحتی غروب دریا را از بالکن هتل ها غروب خورشید را تماشا کرد. مساحت این هتل ۴۰۰۰ متر مربع است که دارای زمین فوتبال، زمین بسکتبال و زمین تنیس می باشد. برای افرادی که به ورزش علاقه دارند یکی از هتل های بسیار مورد علاقه آنها خواهد بود.

بیشتر بخوانید  هتل های معروف استانبول

نکته مهمی که هتل تایتانیک دارد این است که با فرودگاه آنتالیا ۱۲ کیلومتر فاصله دارد. مسابقات والیبال ساحلی هم در ساحل این هتل برگزار می شود. همچنین جنگل و رودخانه های بسیار زیبایی در کنار این هتل برقرار است که می‌ توانید در این مکان به راحتی قدم بزنید. از استخر سرپوشیده یا سرباز آن و پارک های آبی با سرسره های بسیار هیجان انگیز آن استفاده کنید.

یکی از تفریحات بسیار پرطرفدار هتل تایتانیک بلک اسپایدر است که در یک فضای سرپوشیده برقرار است. می‌ توانید از دیگر امکانات این هتل که حمام و ماساژ ترکی می باشد هم استفاده کنید. سفری لذت بخش و به دور از هیاهو و در این هتل لوکس تجربه کنید. شما می توانید از این هتل نهایت استفاده را ببرید و از تمام مناطق دیدنی و جذاب آن استفاده کنید. مطمئن باشید سفر شما یک سفر خاطره انگیز و جذاب خواهد بود. برای تمام عمرتان خاطره دلنشینی خواهد شد و یک سفر بسیار لاکچری و فوق مدرن خواهد بود.

هتل کنکورد دلوکس

هتل لارا باروت یکی از بهترین هتل های آنتالیا

وقتی به شهرهای ساحلی فکر می کنیم، فکر آدم به هتل‌ های لوکس و ۵ ستاره، استخرهای شیک و تمیز، صندلی‌ های ساحلی، و حمام آفتاب و آبمیوه‌ هایی که در لیوان‌ های کریستالی چشمک می‌ زنند و ساحل‌ های شنی اختصاصی با آب‌ های شفاف و کریستالی می‌ رود.

به خاطر همین است که اگر هزینه سفر به آنتالیا اجازه بدهد، هتل‌ های ۵ ستاره آنتالیا اولین انتخاب مسافران خواهد بود. انصافا هتل‌ های ۵ ستاره آنتالیا هم در ارائه خدمات و امکانات کم نگذاشته‌اند. هتل لارا بالوت کالکشن یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده است. این هتل جزو لوکس ترین هتل هایی است که خدمات های بسیار مجهزی دارد. از هتل هایی است که به خاطر خدمات جوایز متعددی را دریافت کرده است.

این هتل دارای مجموعه های متنوعی است که هر مسافری از بودن در آن لذت می برد و از انتخاب خود راضی خواهد بود چرا که کیفیت امکانات این هتل بسیار عالی است و هتل هایی است که حتماً باید اقامت یک شب در این هتل را تجربه کنید.
فاصله این هتل تا فرودگاه انتالیا ۱۳ دقیقه می باشد و به راحتی به مرکز شهر هم دسترسی دارد و شما می توانید از تمام امکانات رفاهی که در این هتل وجود دارد نهایت استفاده را ببرید و از سفری لذت بخش و رویایی خود نهایت استفاده را برده و در کنار خانواده و دوستانتان از این هتل استفاده کنید.

دارای انواع مختلف تجهیزات رفاهی رستوران ،استخر، سالن های ورزشی متعدد و پیشرفته و انواع مختلف غذاهای بین المللی در رستورانهای آن سرو می شود و چشم انداز زیبایی که این هتل دارد که به دریای مدیترانه می باشد می توانید ساعات لذت‌ بخش و مفرحی را داشته باشید.

هتل لارا باروت یکی از بهترین هتل های آنتالیا

هتل ریکسوس داون تاون

اگر می خواهید سراغ هتل لوکس در آنتالیا بروید هتل ریکسوس داون تاون یکی از مهم‌ترین برای شما خواهد بود یکی از مهمترین ویژگی هایی که این هتل دارد ظاهر انیمیشنی و رویای آن می باشد که دارای امکانات تفریحی بسیار متعدد برای مهمانان خود دارد و می‌ توانید از زمین بازی، باشگاه بدنسازی و انواع مختلف امکانات آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  تور ارزان اصفهان

دارای استخر روباز و رو بسته است که سالن های ماساژ متعددی دارد و همچنین برای کودکان هم فضای بازی و امکانات مفرحی دارد که از آن لذت خواهند برد .این هتل گزینه بسیار مناسبی برای کودکان است چرا که فضای فضای انیمیشنی آن بسیار مورد علاقه کودکان خواهد بود.

این هتل بسیار محیطی آرام بخش و به مجهز دارد که باعث می‌ شود شما مجددا اگر قصد سفر به آنتالیا را داشتی این هتل را برای خود اقامت خود انتخاب کنید.

هتل ریکسوس داون تاون

هتل دلفین لارا در آنتالیا

یکی از هتل لاکچری آنتالیا هتل دلفین دارای آنکارا در آنتالیا از یکی از شعب بسیار مجهز و پیشرفته هتل آنکارا در شهر آنتالیا است این هتل ۵ ستاره میباشد و جزو بهترین هتل های زنجیره ای در ترکیه می باشد که دارای ساحل اختصاصی مختص به خود می باشد.

این هتل در یکی از زیبا ترین و شگفت انگیز ترین منطقه آب و هوایی لارا قرار دارد که دارای آب و هوای بسیار مرطوب و دل انگیز مدیترانه‌ ای است و مجموعه های لوکس و مجلل آن دارای امکانات رفاهی بسیار زیاد و درجه یک و فوق لاکچری می باشد. هتل دلفین لارا آنتالیا جزو هتل های افراد سرشناس بسیار زیادی در دنیا از این هتل در این هتل اقامت داشته اند و شب ها و روزهای رویایی را در این هتل تجربه کرده‌اند چرا که بسیار تجهیزات به روز و متنوع و لاکچری آن باعث شده که بسیار محبوب و پرطرفدار باشد .

این هتل و امکانات رفاهی بسیار زیاد آن شامل اتاق‌های متعدد بالکن های بسیار زیبا رو به دریای مدیترانه و امکانات رفاهی سالن های ورزشی بسیار متعدد رستوران های بین المللی دارا است. همچنین هتل برای افرادی که کودک به همراه دارند بسیار گزینه مناسبی می باشد چرا که دارای شبکه تلویزیونی کودک سالن های بازی بسیار متعدد بازی‌ های تخته‌ای، پازل و سرویس برای کودکان است که می توانید از تمام امکانات رفاهی برای کودکان و نوجوانان خود استفاده کنید.

این هتل دارای اتاق ملاقات، اتاق کنفرانس، سالن بازی ،گاوصندوق، مجموعه لباس های متنوع، فروشگاه های بسیار لوکس و مجهز ، سالن اجتماعات سالن، کنفرانس، سینما و هتل های عروس و انواع مختلف سرگرمی های شبانه و کلوپ ها و بارهای متعددی می باشد که می توانید از تمام امکانات آن استفاده کنید. می توانید از ساحل شنی بسیار زیبا و چشم نواز آن هم استفاده کنید و حمام آفتاب دل انگیز یا قایق سواری با جت اسکی را در این دریای زیبای مدیترانه استفاده کنید.

به این مطلب چه امتیازی میدی ؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *