خیابان های معروف آنتالیا

آنتالیا یکی از کشورهای معروف و قدیمی است که در بین گردشگران و مردمان ترک محبوبیت زیادی دارد و گردشگران زیادی با تور ترکیه به آنتالیا سفر می کنند. آنتالیا دارای خیابان های معروف و بسیار شگفت انگیزی است و جاذبه های گردشگری زیادی دارد. خیابان های معروف آنتالیا بسیار گوناگون هستند که هم اکنون سعی داریم به تعدادی از آنها اشاره کنیم مثل خیابان آتاتورک، خیابان چاغلایان، خیابان گوزل اوبا، خیابان بلک، خیابان فنر، منطقه کپز، ساریسو، دو کما، خیابان سیده، منطقه کوندو، محله آلتی نوا، محله ایشیکلار، محله گوگسو و غیره.

سفر به آنتالیا و بازدید از خیابان های زیبای این شهر یکی از بهترین سفرهای عمرتان خواهد بود. این شهر دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری زیادی است که تماشا و بازدید از هر کدام از این مکان ها زیبایی خاص خود را دارد و با گذشتن از خیابان های آنتالیا می توانید یک خاطره شیرینی را به یادگار داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید. آنتالیا دارای سواحل مختلفی است و رستوران های متنوعی دارد که بدون شک می تواند خاطره خوبی را برای شما فراهم کند که هیچ وقت از یادتان نخواهد رفت.

آنتالیا جاهای دیدنی زیادی دارد و فرصت خوبی برای گردشگران می باشد. تور آنتالیا یک تور مناسب و مقرون به صرفه است و از لحاظ اقتصادی به شما کمک خواهد کرد که یک تور به یادماندنی و کم هزینه داشته باشید. این شهر دارای هتل ها و رستوران های مجللی است که انواع غذاهای خوش طعم و خوش عطری در این رستوران ها پخته می شود که اغلب خانواده ها از طعم غذاهای این شهر لذت می برند.

خیابان آتاتورک یکی از خیابان های معروف آنتالیا

آتاتورک یکی از خیابان های معروف آنتالیا است که در دل آنتالیا قرار دارد. خیابان آتاتورک یکی از خیابان های مشهور و محبوب در این شهر می باشد که گردشگران و توریست های زیادی را جذب خود کرده است، بنابراین خیابان آتاتورک، یک خیابان قدیمی در دل شهری مدرن و زیبای آنتالیا می باشد.

امروزه افراد زیادی به گردشگری، پیشرفت و فناوری علاقه دارند و در تلاش هستند که اطلاعات زیادی در مورد شهرها و کشورهای مختلف به دست آورند و با آیین و فرهنگ و آداب و رسوم کشور ها آشنا شوند، ما به آنها پیشنهاد می کنیم به خیابان آتاتورک در شهر آنتالیا سفری داشته باشند.

پیاده روی در خیابان آتاتورک

قدم زدن در میان یک خیابان قدیمی حال و هوای خاصی دارد. این خیابان وسط خیابانی سنتی و قدیمی است که بافتی قدیمی و سنگ فرش هایی از قدیم به یادگار گذاشته است و ساختمان های بسیار قدیمی دارد که خاطرات گذشته را برای افراد زیادی یادآوری می کند.

این خیابان بسیار معروف، در دل آنتالیا است که در میان مسافران و گردشگران جایگاه خاصی دارد و همانطور که از نامش پیداست مرکز خرید می باشد و مراکز خرید متنوعی در این خیابان ساخته شده است که هر کدام از آنها در نوع خود بی نظیر و منحصر به فرد هستند و شما دوستان عزیز می توانید فرصت خرید را برای خود فراهم کنید.

بیشتر بخوانید  جاذبه های گردشگری استانبول

اگر با تور ترکیه به آنتالیا سفر می کنید بازدید از خیابان آتاتورک را در برنامه هایتان قرار دهید. امروزه افراد زیادی به دنبال خرید اجناس باکیفیت هستند و دوست دارند وسایل مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان و مناسب خریداری کنند، شما می توانید به خیابان آتاتورک بروید و از فروشگاه های مدرن و جذاب این شهر دیدن کنید. این خیابان ها دارای انواع بوتیک ها و فروشگاه های بزرگ می باشند که اجناس خود را با برندهای مختلف و معتبر به فروش می رسانند.

خیابان آتاتورک یکی از خیابان های معروف آنتالیا

محله ساریسو

ساریسو یکی دیگر از محله های زیبا، تمیز و بسیار شیک و مجلل در آنتالیا است. سالانه علاقمندان و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. محله ساریسو یک محله ساکت است و آرامش خاصی در این محله احساس می شود.

جالب است بدانید که محله ساریسو دارای ساحلی بسیار زیبا و منحصر به فرد است و شما می توانید به صورت رایگان از این سواحل استفاده کنید. این ساحل امکانات زیادی دارد و گردشگران به راحتی می‌توانند در این ساحل ساعت های زیادی بمانند.

این ساحل فروشگاه های زنجیره ای زیادی دارد که اجناس لوکس و شیک و در عین حال جدید و مدرن در آن به فروش می رسند و شما می توانید با خرید از این فروشگاه ها محصولاتی با کیفیت و مرغوب خریداری کنید.

محله ساریسو دارای مترو های مجهزی است که شما می توانید با هزینه کم و مناسب به هتل ها و رستوران ها بروید. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که اگر به آنتالیا سفری دارید حتماً به محله ساریسو بروید و از سواحل بی‌نظیر بهره مند شوید و اگر قصد خرید از اجناس آنتالیا دارید، از فروشگاه های زنجیره ای ساریسو خریداری کنید و مطمئن باشید که محصولاتی که خریداری می کنید با کیفیت و با تضمین هستند و در برندهای معتبر و با برترین برند در خدمت شما قرار می دهند.

آنتالیا دارای آب و هوای مناسب و معتدلی است که شما می توانید هر زمان که برایتان مقدور است به این شهر سفر کنید. اگر می خواهید در تعطیلات تابستان و یا تعطیلات نوروزی یک سفر خارجی بروید ما به شما توصیه می‌کنیم به آنتالیا و محله های بی نظیرش سفری داشته باشید و این شهر را در اولویت قرار دهید.

محله ساریسو

محله چاغلیان

محله چاغلیان یکی دیگر از محله های باصفا و زیبای آنتالیا محسوب می شود. هوای بسیار خوب و تمیزی دارد و خیابان های معروف آنتالیا در این محله نیز وجود دارد. شما با رفتن به محله چاغلیان می توانید یک مسافرت هیجان انگیز داشته باشید و از امکانات تفریحی و فروشگاه های مجهز این محله استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  مرکز خریدهای استانبول

این محله در کنار دریا قرار گرفته است. خانه های این منطقه به علت وجود دریا و نمای زیبا و شگفت انگیز بسیار گران هستند. بیشتر سرمایه دارها و افرادی که بودجه کافی دارند از این خانه ها استفاده می کنند. این محله طرفداران زیادی دارد و همچنین دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیار مناسب می باشد.

برای تفریح و گردش محله چاغلایان گزینه بسیار مناسبی می باشد. اگر قصد خرید خانه و سکونت در این محله دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم از محله چاغلایان دیدن کنید. از خانه های زیبا و مدرن این محله بازدید کنید. شما می توانید با رفتن به محله چاغلیان خاطرات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

آنتالیا محله های زیادی دارد و یک شهر بزرگ می باشد که افراد در تور ترکیه به آنتالیا نیز سفر می کنند. هر ساله بازدیدکنندگان زیادی به این شهر وارد می شوند. زندگی در این محله برای افرادی که از لحاظ مادی و اقتصادی مشکل خاصی ندارند بسیار مناسب است. خانه های این محله به نوع خود بسیار منحصر به فرد و مجلل هستند. امکانات زیادی دارند و زندگی در این خانه ها بسیار لذت بخش است.

محله چاغلیان

منطقه کپز

کپز در آنتالیا واقع شده است و یک منطقه بزرگ است که جزو بهترین مناطق آنتالیا محسوب می‌شود. برای سرمایه گذاری و اقامت بسیار مناسب است. منطقه کپز وسعت زیادی دارد و نسبت به مناطق دیگر بزرگتر می باشد. در این مناطق ساخت و ساز های زیادی صورت می گیرد. به همین علت مهاجران و سرمایه‌ گذاران به این منطقه علاقه زیادی دارند.

ملک و خانه ها در این منطقه قیمت کمتری دارند. سرمایه گذاران زیادی در این منطقه خرید و فروش می‌کنند. سال های پیش اکثر ساکنان این منطقه بومیان آنتالیا بودند. بعد از ساختن آپارتمان ها و منازل مسکونی، بسیاری از مهاجران نیز به سکونت در این منطقه علاقمند شدند.

منطقه کپز برخلاف مناطق دیگر ساحل ندارد. به همین علت گردشگران کمتری به این منطقه وارد می‌شوند. این منطقه دارای مراکز رفاهی و خدماتی فراوانی است و همچنین مراکز پزشکی بسیار خوب و سیستم حمل و نقل فوق العاده‌ای دارد. همچنین دارای اتوبوس های بسیار زیادی است که این موارد از ویژگی های خوب این منطقه محسوب می شود.

منطقه ای مناسب سکونت

این منطقه برای سکونت واقعا مناسب است و بازارهای محلی روزانه و هفتگی نیز از جذابیت های این منطقه برای گردشگران و مهاجران می باشد. شما دوستان عزیز و هموطنان گرامی اگر می خواهید در مورد آنتالیا و مناطق دیدنی و گردشگری این شهر اطلاعات بیشتری را کسب کنید، می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین با ما در ارتباط باشید. با مشاورین و کارشناسان ما در مورد تور مسافرتی آنتالیا مشورت کنید. از اطلاعات کامل و درست این افراد بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید  قیمت تور ترکیه هوایی

آنتالیا یک شهر زیبا، بزرگ و جذاب است که یکی از شهرهای معروف در دنیا می باشد. افراد زیادی برای گردش و تفریح این شهر را انتخاب می کنند. خوردن غذاهای هر شهر یکی از تفریحات آن محل به حساب می آید. به همین علت این محله دارای رستوران ها و غذاخوری های بسیار بزرگی است که شبانه روز در خدمت مسافران و گردشگران قرار می گیرد. با پخت انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ در خدمت مردم قرار گرفته‌اند. برترین غذا ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

منطقه کپز

منطقه دوکما یکی از خیابان های معروف آنتالیا

منطقه دوکما در آنتالیا نیز یکی از مناطق زیبا و پرمخاطب است. دارای مزایای زیادی می باشد و امکانات زیادی دارد. محله دوکما پوشش سراسری تراموای کپز در اختیار دارد که مشکل حمل و نقل را در اکثر ساعات شبانه روز در این محل را حل کرده است.

سفر به هر شهری دارای معایب و مزایایی است. استفاده از وسایل حمل و نقل آن باید راحت و سریع باشد تا افراد و گردشگران به راحتی بتوانند در این شهر رفت و آمد کنند. محله دوکما این مشکل را حل کرده است و افرادی که به این محل وارد می شوند به راحتی می توانند از سرویس های حمل و نقل این منطقه استفاده کنند و نگران رفت و آمد شبانه روزی خود نباشند.

محله ای با مراکز خرید فراوان

دوکما هم مانند محله های دیگر دارای مراکز خرید فراوانی است. از اجناس زیادی برخوردار است که با برند های بسیار بزرگ و متمایز به فروش می رسند. محله دوکما از محله های معروف و مشهور ترکیه و انتالیا محسوب می شود. برای زندگی نیز محله مناسبی می باشد. این محله یک منطقه بکر و زیبا است که آپارتمان های بسیار لوکس و شیک در این محله قرار دارند.

اگر اهل سفر و گردش هستید و علاقه زیادی به سفر دارید و با نام آنتالیا آشنا هستید، می توانید از شهر آنتالیا به عنوان مرکز گردشگری کشور ترکیه دیدن کنید. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیار فراوانی است که سالانه میلیون ها توریست از این شهر دیدن می‌کنند.

به طور کلی آنتالیا آب و هوای مدیترانه ای دارد. خیابان های معروف آنتالیا زبانزد هستند. از رطوبت متوسطی برخوردار است. گردشگران زیادی از سراسر دنیا به آنتالیا می روند. سعی دارند خاطرات شیرین و به یادماندنی را برای خود به ارمغان بیاورند. این شهر از محله های متفاوتی برخوردار است. خیابان های زیبا و بی نظیری دارد که هر فرد بر اساس سلیقه و احساس خود به این مناطق وارد می‌شود و از امکانات آنجا بهره مند می شود.

به این مطلب چه امتیازی میدی ؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *