هتل های معروف فرانسه

جاذبه های شهر فرانسه بسیار زیاد و معروف هستند، به گونه ای که بیشتر افراد با تعداد زیادی از آنها آشنایی کامل دارند از جمله جاذبه های توریستی این کشور می توان به برج ایفل، خیابان مشهور موزه و همچنین مرکز خرید های مختلف اشاره نمود. هتل های معروف فرانسه نیز از جمله مکان های بسیار زیبا برای اقامت بیشتر افراد می باشند که هتل گرند پاورز یک نمونه از هتل ها بوده که تنوع بسیار زیادی از نظر اتاق دارد و برخی از اتاق های آن دارای کفپوش پارکت و شومینه هستند و برخی نیز دارای بالکن می باشند که منظره زیبا و بی نظیر را دارا بوده و شما به راحتی می توانید برج ایفل را در آنجا مشاهده کنید. در ادامه همراه ترنم نورد باشید.

هتل معروف دیگر این کشور هتل ریتز بوده که معماری فوق‌العاده‌ای دارد و تعداد رستوران های آن بسیار متنوع بوده و همچنین دارای مرکز ورزشی می باشد که شامل استخر و سونا و همچنین امکانات رفاهی دیگر بوده و این هتل در کنار یک باغ زیبا می باشد که همه این موارد در کنار هم یک هتل بسیار مناسب را به وجود آورده است.

این هتل با مراکز خرید اصلی فاصله چندانی ندارد و همچنین دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی داشته که باعث می شود مسافران به راحتی بتوانند از تمام مکان های دیدنی دیدن کنند.

هتل مرکور پاریس

هتل مرکور پاریس به عنوان یکی از هتل‌های اروپا شناخته شده می باشد که سالانه تعداد زیادی از گردشگران برای اقامت به این هتل مراجعه می کنند. این هتل جزو هتل های ۴ ستاره بوده و با توجه به این که ۴ ستاره می باشد، اقامتگاه بسیار خوبی برای مسافران می باشد، زیرا تمام امکانات خوب را به مهمان ها ارائه می کند که از جمله این امکانات می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی خوب، رستوران و کافی شاپ های مناسب، اتاق های زیبا، امکانات تفریحی و خیلی از موارد دیگر اشاره نمود که هر کدام به نوبه خود برای مسافران بسیار اهمیت دارند.

هتل مرکور علاوه بر این که دارای قیمت مناسبی می باشد، امکانات خوبی را نیز دارا بوده، در نتیجه بیشتر افراد با هر توان مالی به راحتی می‌توانند این هتل را برای خود رزرو نمایند.

این هتل فاصله بسیار کمی تا مترو دارد، در نتیجه مهمان ها به راحتی می توانند از این وسیله برای حمل و نقل خود استفاده کنند و به برج ایفل و دیگر مکان ها برای بازدید بروند. این هتل دارای رستوران روباز بوده که بسیار خاص می باشد، در نتیجه لذت نوشیدنی را برای افراد بسیار بالا می برد.

به طور کلی این هتل تمام تلاش خود را می‌کند که خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت آنان را به خود جلب کند، به همین منظور خدمات دقیق و کاملی را به مهمان های خود ارائه داده که یک مسئله بسیار مهم می باشد.

هتل مرکور پاریس

هتل ایمیل پاریس یکی از هتل های معروف فرانسه

هتل ایمیل پاریس از هتل های معروف فرانسه است. یک هتل سه ستاره بوده که در قلب پاریس قرار دارد. این هتل بسیار سرزنده و پر جنب و جوش بوده که در نزدیکی ایستگاه مترو سن پائول قرار دارد. کلیسای معروف جامع نوتردام فاصله بسیار کمی با این هتل داشته و در نتیجه این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار دارد. بیشتر گردشگران می توانند به بیشتر مکان ها دسترسی آسان داشته باشند.

بیشتر بخوانید  بهترین رستوران های قشم

این هتل دارای اتاق‌های ساده و در عین حال بسیار جذاب می باشد. در نتیجه مکان خوبی برای استراحت و رسیدن به آرامش خواهد بود. هتل ایمیل پاریس دارای طراحی مینیمالیست بوده و سیستم های تهویه به کار برده شده در هر کدام از اتاق خواب ها بسیار مجهز هستند. در نتیجه دارای هوای بسیار مطبوعی خواهد بود.

شما هنگام ورود به این هتل شاهد فواره و همچنین آبشار های بسیار زیبایی می باشید. دارای طراحی های بسیار خاصی هستند که توسط بهترین افراد ساخته شده اند که به نوبه خود جزو بهترین ها می باشند. شما هیچ جای دنیا نمی توانید این گونه آبشار ها را پیدا کنید.

در این هتل غذاهای محلی بسیار زیادی نیز طبخ می شوند. به همین دلیل برای هر نوع سلیقه ای غذای مخصوص وجود دارد. همچنین ادویه های خاص زیادی نیز در این غذاها استفاده می‌کنند که عطر و طعم بی نظیری به غذا ها خواهد داد.

در زیرزمین هتل، استخر و جکوزی وجود دارد، به منظور شما می توانید به تفریحات آبی نیز بپردازید و همچنین مکانی نیز برای بازی کودکان ساخته شده است که شما می‌توانید کودک دلبندتان را ساعت های زیادی به آنجا ببرید و لحظات خوبی را برای آنها نیز به وجود آورید.

هتل ایمیل پاریس

هتل الیزه پاریس

هتل الیزه پاریس نیز از دیگر هتل های معروف فرانسه است. در مرکز شهر و در نزدیک منظره بسیار زیبا به میدان پر از گل باز می شود. بخشی از هتل که در آن صبحانه سرو می شود، دارای سقف رنگی و شیشه ای بوده و هر روز صبحانه بسیار مفصلی به مسافران ارائه می دهد. علاوه بر آن مهمان ها می توانند از نوشیدنی هایی که در کافه و تراس آن وجود دارد استفاده کنند و از منظره زیبای آن لذت ببرند.

مسافرانی که علاقه شدیدی به خرید و غذا دارند، این هتل بهترین گزینه برای آنها بوده که می توانند خرید خود را به آسانی انجام دهند. تمام محصولات آن دارای مارک های محبوب می باشد. تمام خدمات این هتل به صورت شبانه روز می باشد. در نتیجه نگرانی در زمینه وقت نداشته باشید.

خدمات دیگری که این هتل به مشتریان خود ارائه می دهد، خدمات خشکشویی و همچنین در اختیار قرار دادن پارکینگ به صورت رایگان می باشد. همچنین کارکنان این هتل به بیشتر زبان های دنیا مسلط هستند. در نتیجه می‌توانند ارتباط خوبی با مهمان ها برقرار کنند.

بیشتر بخوانید  مرکز خریدهای استانبول

این هتل دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی می باشد. شما می توانید لحظات بسیار شادی را برای خود به وجود آورید. همچنین تمام اتاق های این هتل دارای امکانات بسیار زیادی می باشند که آرامش و آسایش را برای مهمان ها به وجود می آورند.

هتل الیزه پاریس

هتل ناپلئون پاریس یکی از هتل های معروف فرانسه

اگر می خواهید به یکی از بهترین و دیدنی ترین مکان ها برای گردش مراجعه کنید، قطعاً پاریس را انتخاب کنید. بتوانید یک سفر به یاد ماندنی را برای خود به وجود آورید. پاریس یکی از توریست پذیر ترین شهرهای جهان بوده، بنابراین از نظر اقامت و بسیار قوی می باشد که دارای هتل های بسیار معروف و به نام است.

هتل ناپلئون پاریس جزو هتل های ۵ ستاره و لوکس می باشد که دارای اتاق و سوئیت های بسیار مجلل بوده و هتلی می باشد که در قلب پاریس قرار دارد. در بهترین جای ممکن واقع شده است. اتاق های این هتل بسیار شکیل و کلاسیک هستند. دارای وسایل منحصر به فرد می باشند که دکور های خاصی را به خود اختصاص داده‌اند. محیط گرم و خودمانی را برای مهمان ها به وجود آورده اند.

سوئیت های این هتل همگی به خیابان‌های آرام باز می شوند. همچنین دارای سیستم های تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت و مبلمان مدرن و شکیل می باشند. حمام های آن نیز از سنگ های شیک مرمر ساخته شده اند.

هتل ناپلئون دارای رستوران های بسیار معروف و همچنین کافه های به نام می باشد. غذاهای بسیار لذیذی در آن طبخ می شود و رستوران های آن دارای تراس سرپوشیده و همچنین آبشار و فواره می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به باشگاه ورزشی آن اشاره نمود. شما می توانید ساعت های زیادی را در این باشگاه سپری کنید.

هتل ناپلئون پاریس

هتل های نزدیک برج ایفل

فرانسه از دوست‌داشتنی‌ترین و بی نظیرترین کشورهای اروپایی می باشد. کشوری که به غذاها و دسرهای خوشمزه معروف بوده و همچنین مد و فشن، فرهنگ و هنر و خیلی از جاذبه های گردشگری بسیار دیدنی داشته که شهرت جهانی دارد. هتل های نزدیک برج ایفل در این کشور بسیار زیاد هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به هتل پولمن اشاره نمود. جزو بهترین هتل های پاریس بوده و در منطقه تجاری لادیفنس واقع شده است و فقط ۲۰ دقیقه با برج ایفل فاصله دارد.

این هتل خدمات زیادی را به گردشگران ارائه می‌دهد که از جمله آنها لذت بردن از منظره های باشکوه، باشگاه بدنسازی برای ورزشکاران، صبحانه رایگان، مکانی برای مراقبت از کودکان و همچنین خدمات خشکشویی و رستوران و کافه می باشد.

بیشتر بخوانید  بهترین هتل های قشم

هتل دربی آلما

از جمله هتل های دیگر که نزدیک برج ایفل می باشند، هتل دربی آلما بوده که در یکی از شیک ترین مناطق قرار دارد. این هتل ۴ ستاره بوده که تنها ۷ دقیقه با برج ایفل فاصله داشته و به خیابان معروف شانزلیزه بسیار نزدیک می باشد. این هتل در یک فضای بسیار شیک وجود دارد. با استفاده از بهترین طراحان ساخته شده و بسیاری از دیوارهای آن آمیخته از نقاشی های مد باشد. از جمله خدماتی که این هتل به گردشگران خود ارائه می‌دهد ارائه کتاب، ارائه سرویس پرستار کودک، رزرو جاذبه های گردشگری و خیلی از موارد دیگر می باشد.

هتل ریو گوچ یکی دیگر از هتل های نزدیک به برج ایفل و هتل های معروف فرانسه بوده که فقط ۱۰ دقیقه با برج ایفل فاصله دارد. بسیار نزدیک به شانزلیزه می باشد که دارای چشم انداز عالی بوده و یک مکان بسیار ساکت و آرام می باشد. خدمات بسیار خوبی که این هتل به افراد ارائه می‌دهد می‌توان به هتل ها و سالن های مخصوص برای استراحت اشاره نمود. همچنین این هتل دارای فعالیت های رایگان مانند چشیدن نوشیدنی و خیلی از موارد دیگر می باشد. همچنین این هتل دارای کلیه تجهیزات لازم برای نوزادان مانند گرمکن بطری، تشک و خیلی از موارد دیگر نیز است.

هتل های نزدیک برج ایفل

هتل شاتو ایزا

وقتی صحبت از هتل های معروف می شود، نام فرانسه جزو سرنشینان می باشد. زیرا خاص ترین هتل ها را می‌توان در این کشور یافت. به دلیل اینکه فرانسه دارای معماری های شگفت انگیز می باشد کبیشتر هتل ها از این معماری استفاده نموده اند.

برای اینکه وقتی شما به این کشور سفر می کنید اقامتگاه خوبی را داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که یکی از هتل های معروف فرانسه را انتخاب کنید که خدمات خوبی را نیز به شما ارائه دهند که از جمله آنها هتل شاتو ایزا می باشد.

هتل شاتو ایزا در کنار دریای مدیترانه قرار دارد. به گونه ای که تنها چند مایل با ایالات موناکو فاصله داشته و مسافران و مهمانان می توانند از این هتل بسیار خوب استفاده کنند. این هتل دارای قدمت بسیار بالایی می باشد و اتاق های آن برگرفته از امکانات بسیار خوبی از جمله اینترنت بوده و تلویزیون های آن نیز دارای صفحه تخت مدرن می باشد.

خیلی از دیوارهای اتاق این هتل همچنان نمای سنگی خود را دارا می باشند. برخی از آن ها نیز مناظر چشمگیری دارند. به گونه ای که به اقیانوس ها دید دارند و رستوران هایی که در این هتل وجود دارند، دارای دیواره های شیشه ای هستند که به آب‌های مدیترانه اشراف دارند. بیشترین گفتگو و گپ های دوستانه در این رستوران صورت می گیرد.

۵/۵ - (۱ نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *