مراکز خرید آلانیا

مراکز خرید آلانیا آلانیا یکی از شهر های معروف و زیبایی می باشد که هر ساله افرادی که قصد دیدن مکان های هیجان انگیز دارند و یا دوست دارند اجناس زیبا با برند خارجی خریداری کنند، این شهر را انتخاب می کنند. آلانیا علاوه بر اینکه مکان های دیدنی بسیار زیاد و تفریحات مفرح و سواحل بی نظیری دارد، انواع مختلفی از مراکز خرید را به خود اختصاص داده است.

دقت داشته باشید که در این شهر انواع مختلفی از مراکز خرید وجود دارد که بعضی از آنها به عنوان بهترین، ارزان ترین، شلوغ ترین و گران ترین مکان شناخته شده است. به عنوان مثال اگر می‌خواهید محصولاتی مانند لباس، کفش و عینک آفتابی خریداری کنید بهتر است به مرکز خرید تایم سنتر سر بزنید و یا برای خرید از مغازه های ارزان و با کیفیت فوق العاده نوا اوت لت را امتحان کنید.

وقتی شما شهری را برای سفر کردن انتخاب می‌کنید، حتماً نباید برای دیدن جاذبه های گردشگری آن را انتخاب کنید، چون بعضی از افراد هدف اصلی از سفر کردنشان خرید کردن لباس های شیک و زیبا و می باشد و همین امر باعث شده آلانیا مقصد بسیاری از این افراد باشد ، زیرا مراکز خرید آلانیا بسیار متنوع هستند.

آلانیا مراکز خرید بسیار زیادی دارد که هر کدام از آنها به دلیل امری مورد توجه قرار گرفته اند به عنوان مثال جمعه بازار آلانیا انواع مختلفی از میوه جات و سبزیجات را به شما ارائه می دهد و یا می توانید مگال مال را برای خرید لوازم های خانگی انتخاب کنید.

در کنار این مراکز خرید شما می توانید از تفریحات و پارک ها و حتی رستوران ها با امکانات و تجهیزات فراوانی نیز بهره‌مند شوید. در ادامه پیشنهاد میکنیم مطلب نکات مهم سفر به آلانیا را نیز مطالعه کنید.

مراکز خرید آلانیا

مرکز خرید مگا مال

مرکز خرید مگا مال از مراکز خرید آلانیا است که در سال ۱۹۹۹ تأسیس شده و در ابتدای تاسیس مغازه های بسیار کمی را به خود اختصاص داده بود، ولی اکنون دارای ۱۰۰ مغازه می باشد که در هر کدام از این مغازه‌ها شما می توانید انواع مختلفی از پوشاک مانند کیف و کفش و حتی لوازم خانگی و الکترونیکی تهیه کنید که تمامی محصولات دارای برندهای داخلی و خارجی می باشد.

اگر می خواهید به لوکس ترین مرکز خرید آلانیا سر بزنید، می توانید این مرکز خرید را انتخاب کنید، چون تمام اجناس آن تنوع بسیار بالایی دارند و شما مانند این محصولات را در هیچ کدام از مراکز خرید این شهر نمی توانید پیدا کنید و همچنین به دلیل داشتن برند های خارجی، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

وقتی شما به این مرکز خرید مراجعه می کنید دیگر نباید نگران پارک کردن باشید، چون مکان اختصاصی را برای پارک انواع مختلفی از وسایل نقلیه در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید از امکاناتی مانند فضای سبز بهره ببرید و ساعتی را پس از خرید در این فضای سبز لذت ببرید.

بیشتر بخوانید  بهترین مقاصد سفر در زمستان

در این مرکز خرید شما می توانید ساعات خوشی را برای کودکان خود در نظر بگیرید، چون زمین های بازی و اتاق نگهداری نوزادان طراحی شده و شما به راحتی می توانید فرزندانتان را در این اتاق ها قرار دهید و به خرید بپردازید. همچنین شما نباید نگران امنیت باشید، چون مامورانی در این مراکز خرید وجود دارند که امنیت را برای شما و خانواده هایتان ایجاد می کنند.

مرکز خرید مگامال یکی از مراکز خرید آلانیا

مرکز خرید آلانیوم یکی از مراکز خرید آلانیا

از معروف ترین مراکز خرید آلانیا ، آلانیوم می باشد که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این مکان دو طبقه می باشد که حدود ۲۶۰ برند بین المللی و محلی در آنجا به فروش می رسد.

شما می توانید انواع مختلفی از برندهای معروف را در این مرکز خرید مشاهده کنید. شما وقتی به این مکان مراجعه می کنید می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. چون علاوه بر خرید کردن، می‌توانید تفریح مناسبی از جمله دیدن فیلم در سینما استفاده کنید و از غذاهای محلی این شهر در رستوران آن بهره ببرید. این مرکز خرید علاوه بر معروف ترین به عنوان ارزان ترین مکان نیز شناخته شده است. شما هیچ اجناس و محصولی را نمی توانید با قیمت بسیار گران پیدا کنید.

آقایان و خانم هایی که علاقه خاصی به محصولات چرمی دارند، می توانند در ساعات مختلف به این مرکز خرید سر بزنند. در این مکان شما می‌توانید دنیایی از تنوع چرم را مشاهده کنید و هر کدام از محصولات را بنا بر میل و سلیقه خود خریداری کنید.

برندهایی که در این مرکز خرید به فروش می رسد شامل آدیداس، نایک و ماوی است و این برندها نشان دهنده کیفیت بالای این مرکز خرید می باشد که نتیجه آن جذب بالای مشتری است. همیشه مرکز خریدی را انتخاب کنید که علاوه بر خرید کردن بتوانید از امکانات و خدمات زیاد آن بهره‌مند شوید به عنوان مثال در این مرکز خرید شما می توانید از اینترنت رایگان نیز بهره مند شوید.

مرکز خرید آلانیوم یکی از مراکز خرید آلانیا

مرکز خرید کیپا

یکی از بهترین مراکز خرید آلانیا کیپا می باشد. اگر شما به مصرف کنندگان و توریست‌ها بگویید بهترین مکانی که شما برای خرید انتخاب می کنید کجا می باشد، آنها قطعاً مرکز خرید کیپا را انتخاب می کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این مرکز خرید در سال ۱۹۹۲ تاسیس شده است. امروزه به دلیل توجه خاص مردم و حمایت‌های آنها، برند های داخلی و خارجی بسیار زیادی در مغازه ها به فروش می رسد. فروشندگان بسیار زیادی در این مرکز خرید مغازه های زیادی تاسیس کرده‌اند.

اگر شما به دنبال خرید تنوع بالایی از لوازم الکترونیکی و آشپزخانه هستید به شما توصیه می کنیم که بهترین مرکز خرید آلانیا یعنی کیپا را انتخاب کنید. چون این مرکز خرید هم کیفیت را تضمین می کند و هم قیمت استثنایی به شما ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  بهترین رستوران های کیش

در این مراکز خرید انواع مختلفی از سوپرمارکت هایی هستند که شما میتوانید با کیفیت ترین مواد غذایی را در آنجا تهیه کنید. از خدمات این مرکز خرید بسیار بالا است و شما به صورت شبانه روز میتوانید برای خرید کردن این مکان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید وقتی به این مرکز خرید مراجعه می کنید، نگران هزینه ها و گرانی نباشید، چون یکی از ارزان ترین مراکز خرید در شهر آلانیا می باشد.

مرکز خرید کیپا یکی از مراکز خرید آلانیا

کوناکلی تایم سنتر یکی از مراکز خرید آلانیا

بسیاری از افراد که علاقه خاصی به برندها و محصولات محلی دارند می توانند این مکان را برای خرید کردن خود انتخاب کنند، چون کیفیت عالی و قیمت باورنکردنی دارد. مشتریان در کنار خرید کردن می توانند از خدمات این مکان بهره ببرند. به عنوان مثال انواع مختلفی از زمین بازی برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است. همچنین شما برای استراحت کردن می‌توانید به پارک هایی که در محوطه این مراکز خرید وجود دارد، سر بزنید.

در این مرکز خرید انواع مختلفی از رستوران و کافه وجود دارد. همچنین شما می توانید از شیرینی فروشی های آن بهره ببرید و خوشمزه ترین شیرینی ها را خریداری کنید. این مرکز خرید در نزدیکی ساحل آلانیا می باشد. شما بعد از خرید کردن می توانید برای داشتن یک روز شاد به این ساحل سر بزنید. این مرکز خرید بیشتر به دلیل داشتن امکانات فراوان مورد توجه افراد قرار گرفته است. همچنین شما می توانید بهترین مارک برای لباس ها را در اینجا بیابید.

کوناکلی تایم سنتر یکی از مراکز خرید آلانیا

پاساژ آلانیا

اگر شما می خواهید که از مراکز خرید آلانیا خرید ارزان قیمت و بی‌نظیری داشته باشید و در کنار قیمت یک کیفیت و برند عالی را خریداری کنید، بدون هیچ وقفه ای به شما پاساژ آلانیا را پیشنهاد می کنیم. این مرکز خرید سرویس های رایگان بسیار زیادی نیز به شما ارائه می دهد. همچنین می توانید از تخفیف های ویژه آن بهره مند شوید و از بهترین مراکز خرید آلانیا به شمار می رود.

در این مرکز بستنی فروشی بسیار معروفی وجود دارد که ما به شما توصیه می‌کنیم که پس از خرید کردن برای رفع خستگی به این مکان سر بزنید. افرادی که دوست دارند برای دیگران سوغاتی بخرند، باید این مرکز خرید را انتخاب کنند.

در این پاساژ تنوع بسیار زیادی از روسری ها و کیف های دستی وجود دارد. بیشتر آنها دستباف می باشند و دارای طرح های قدیمی و گلدوزی شده هستند. خیابان های این پاساژ به گونه‌ای طراحی شده که بسیار پهن و عریض می باشند. ماشین های بسیار زیادی همزمان می توانند تردد کنند و دیگر جای نگرانی برای پارک کردن نیست.

شما هر روزه می توانید به این پاساژ سر بزنید و از محصولات زیبای آن بهره مند شوید. همین امر باعث شده متقاضیان بسیار زیادی به پاساژ آلانیا بروند که به عنوان شلوغ ترین مکان نیز شناخته شده است.

پاساژ آلانیا یکی از مراکز خرید آلانیا

آنالوم سنتروم یکی از مراکز خرید آلانیا

آنالوم سنتروم به عنوان بزرگ ترین مراکز خرید آلانیا شناخته شده است. شما می توانید از این فروشگاه کفش و لباس برای خود و دوستانتان خریداری کنید. فروشگاه های مختلفی در شهر آلانیا وجود دارد که انواع مختلفی از اجناس را به فروش می رساند. ولی مرکز خرید آنالوم به صورت اختصاصی به فروش انواع مختلفی از کفش و لباس می پردازد. شما می توانید در اینجا تنوع بالایی از این دو محصول را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید  مکان های دیدنی بدروم

قیمت ها در این مراکز خرید نسبت به نرخ بازار بسیار پایین تر می باشد و جنس اجناس بسیار با کیفیت است. به عنوان مثال انواع مختلفی از محصولات مراکز خرید از جنس ابریشم و چرم می باشد. شما می توانید با یک هزینه متعارف از این جنس به مدت طولانی استفاده کنید.

مرکز خرید آنالوم به عنوان شلوغ ترین مکان برای خرید شناخته شده است. قطعاً هر مرکز خریدی که تنوع محصولاتش بالا باشد و هر ساله در ماه های مختلفی روی کالاهایش تخفیف ویژه ای قرار دهد و تغییر قیمت نداشته باشد، قطعاً شلوغ ترین مرکز خرید شناخته می شود.

آنالوم سنتروم یکی از مراکز خرید آلانیا

بازار اصلی شهر آلانیا

بازار اصلی شهر آلانیا در بین گردشگران و مردم خود این شهر به عنوان محبوب ترین مرکز خرید آلانیا شناخته شده است. ما در ادامه این موضوع به شما می گوییم که چرا این مرکز خرید محبوب شناخته شده است. علت محبوبیت شامل موارد مختلفی می باشد. به عنوان مثال شما وقتی به بازار اصلی این شهر مراجعه می‌کنید، می‌توانید صنایع دستی و تاریخچه این شهر را مشاهده کنید . انواع مختلفی از چاشنی و شیرینی های محلی را خریداری کنید که در هیچ کجا از دنیا نمی توانید این مزه را دوباره تجربه کنید.

افرادی که علاقه خاصی به لباس‌هایی از جنس جین دارند می‌توانند این مرکز خرید را انتخاب کنند. در این مکان شما می توانید تنوع بالایی از جین را مشاهده کنید. بعضی از لباس ها نیز از جنس ابریشم و یا گاها دستبافت هستند. در بازار اصلی شهر آلانیا شما می‌توانید برندهای معروفی که وجود دارد را مشاهده کنید. همین امر باعث شده که بیشتر مشتری ها از اجناس خود راضی باشند. چون واقعا تمام این برند ها اصل هستند و هیچ گونه ناخالصی و تقلبی در کار نیست.

شما در بازار اصلی می توانید پس از خرید کردن تخفیف بگیرید. زیرا فروشندگان این مکان بسیار خوش اخلاق هستند و پس از خرید برای تشکر از شما یک تخفیف خوبی می دهند. بسیاری از گردشگران وقتی به شهر آلانیا سفر می کنند بیشتر به بازار اصلی مراجعه می‌کنند. چون وقتی به این مکان مراجعه می‌کنند می توانند بافت قدیمی و اصالت این شهر را ببینند.

با اینکه مراکز خرید بسیار جدیدی در این شهر تاسیس شده ولی بازار اصلی هنوز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به عنوان یک بازار قدیمی و سنتی شناخته شده است.

در پایان پیشنهاد میکنیم مطلب معرفی بهترین هتل های آلانیا را نیز مطالعه کنید.

۱/۵ - (۱ نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *